UEFA Champions League 2025-2026

Wel heel zuur voor Club want ze konden deze wedstrijd even goed winnen, maar ook verliezen als je de kansen van Barca bekijkt. Sowieso een resultaat waar ze trots op mogen zijn

Was het Anderlecht geweest was het wss geen penalty. En neen, ik ben nie voor Anderlecht, noch Brugge, noch eender een andere Belgische ploeg. En anti-Barca 😅

Wat moet ie dan doen met dat been? Wegtoveren, amputeren? Waar kan hij zijn been neerzetten zonder omver getackeld te worden door Vermant?
Goh ja, ik denk niet dat hij noodzakelijk Vermant moest raken nee. Zat gewoon in de problemen en maakte goed gebruik van Vermant.

Maar goed, dat gaan we nooit weten natuurlijk.

Zeker op 1 specifieke herhaling vind ik dat hij zijn been echt wat onnatuurlijk uitstrekt om contact te zoeken.

En Vermant tackelt echt vóór hem. Absoluut niet omver getackeld. Mooi beentje wat laten hangen. Nogmaals, goed uitgelokt contact.

Aan de Brugge supporters hier; laat het een nachtje rusten 😉. Morgen nog zo blij met het oververdiende gelijkspel. Verdiende absoluut meer!

Goh ja, ik denk niet dat hij noodzakelijk Vermant moest raken nee. Zat gewoon in de problemen en maakte goed gebruik van Vermant.

Maar goed, dat gaan we nooit weten natuurlijk.

Zeker op 1 specifieke herhaling vind ik dat hij zijn been echt wat onnatuurlijk uitstrekt om contact te zoeken.
Mijn vraag blijft wel staan, als hij het contact zoekt met Vermant dan moet hij zijn been ergens kunnen neerzetten zonder contact met Vermant te hebben en waar is dat dan?

Mja, jij vindt dat hij absoluut normaal al half vallend in de lucht hangt en zijn linkerbeen helemaal naar de andere kant uitstrekt dan waar de bal naartoe is gegaan (waarnaar hij de bal heeft gespeeld met datzelfde linkerbeen) waardoor hij geen andere keuze had om zijn voet tegen het aanglijdende been van Vermant te laten neerkomen.

Ok dan.

Ik zie gewoon een keeper die in de problemen zit. Vermant voelt komen en zijn been wat onnatuurlijk laat hangen zodat Vermant er tegen glijdt.

Zou de beelden nog eens moeten zien want herinner me niet echt een knie. Maar ik kreeg de indruk dat de keeper onnodig het contact zoekt.

In ieder geval geen clear error want overal waar ik lees zijn de meningen zeer verdeeld (hier nog redelijk eenzijdig dan). Dus blijft sneu. Als de VAR niet tussenkomst, is er grotendeels ook begrip voor, zonder twijfel.

Penalty was er absoluut geen en sczesny heeft dat slim opgelost, daar wordt altijd een fout op de keeper gefloten...

Helaas maar ik zag het (als Barça supporter) al wat aankomen. Barça al weken niet in vorm, dit is de 8e match op rij dat de 0 niet gehouden kan worden en zowel verdedigend als aanvallend zit het niet goed. Rashford dan met een draak van een match en dan wordt er wéderom gewacht door Flick tot minuut 86 om Bargdjy in te brengen... Dat Raphinha, Pedri en Joan Garcia maar snel terugkomen uit blessure. Dit weekend tegen Celta gaat idem match worden, dat is een ploeg die het altijd goed doet tegen Barça en al zeker op zo'n zwak moment.

Proficiat aan Brugge, punt dik verdiend.

Na zijn kapbewegin wordt zijn knie toch meegenomen door Vermant waardoor ie zijn voet niet kan neerzetten?
Nee dus. De voet van de keeper wordt meegenomen door de knie van Vermant.

Beelden net nog eens gezien. Heel duidelijk op sporza.

Keeper kapt en in plaats van zich om te draaien en de bal proberen te pakken, laat hij zijn been eventjes hangen zodat Vermant er tegenglijdt.

Ik blijf erbij. Goed uitgelokt door de keeper. Kan je zeker fluiten hoor, maar evengoed niet. En daar wringt net het schoentje bij een winning goal die afgekeurd wordt obv een beweerdelijke clear error.

Zalige match gewoon, geen seconde verveeld. Beste sfeer sinds heel lang. Ja zat meer in maar ook minder dus gewoon trots en blij zijn. Als je ons bezig zag dit seizoen is dit al zeker onverwacht. De mooie momenten blijven komen!
Onyedika is gewoon zo belangrijk voor ons, ik snap dat Vanaken complimenten krijgt maar met of zonder onyedika is verschil toch enorm.

Nee dus. De voet van de keeper wordt meegenomen door de knie van Vermant.

Beelden net nog eens gezien. Heel duidelijk op sporza.

Keeper kapt en in plaats van zich om te draaien en de bal proberen te pakken, laat hij zijn been eventjes hangen zodat Vermant er tegenglijdt.

Ik blijf erbij. Goed uitgelokt door de keeper. Kan je zeker fluiten hoor, maar evengoed niet. En daar wringt net het schoentje bij een winning goal die afgekeurd wordt obv een beweerdelijke clear error.
Helemaal niet akkoord maar we zien het beide compleet anders. Agree to disagree vermoed ik dan

Achja, misschien verwar ik wel de intentie tot contact bij de keeper (in plaats van verder te spelen) met zijn intrinsieke sloomheid waardoor het contact idd niet te vermijden was. ;)

Wat een match en een oververdiend punt.

Afgekeurde goal is zuur, goed uitgelokt laat ons zeggen, en ga wel akkoord met de beslissing uiteindelijk. Omgekeerd schreeuwen we ook moord en brand als Barça zo nog wint.

Allé emotie natuurlijk weer teniet gedaan door een VAR moment, dat is mss nog wel triestigste van al.... Vieren, beseffen dat ze hem nog kunnen afkeuren,... :sop:

Club :bow:

Terug
Bovenaan