UEFA Champions League 2025-2026

Mja, we zetten al veel beter druk dan in de competitie vind ik maar… Mechele en Siquet niet goed genoeg. Forbs kip zonder kop, Tzolis beetje uit vorm.

Wat me wel opvalt elke match is dat we precies zo weinig uitgespeelde kansen bij elkaar voetballen.

Mensen vergeten toch snel.

Rangers (2x) en Monaco vernederd. Erg sterk tegen Barca en zonder “VARse” wellicht gewonnen wat de grootste stunt zijn geweest zijn van deze hele CL. En plots is deze campagne zoveel minder dan vorig jaar. Vorig jaar hadden ze vooral geregeld meeval en nu toch eerder pech (ook met de VAR die alles wel of niet terugdraait in het nadeel van Club al matchenlang).

Vandaag zijn ze minder goed dan een tegenstander die intrinsiek ook gewoon beter is dan Club. Je zal vaker verliezen dan winnen van zo een tegenstander hoor.

Blijft vooral jammer van het verlies in Atalanta waar je niet slechter was. Dat wordt mogelijks de dooddoener als er geen 6/6 volgt tegen Marseille en Almaty (hetgeen een hele opgave wordt).

Mja, we zetten al veel beter druk dan in de competitie vind ik maar… Mechele en Siquet niet goed genoeg. Forbs kip zonder kop, Tzolis beetje uit vorm.

Wat me wel opvalt elke match is dat we precies zo weinig uitgespeelde kansen bij elkaar voetballen.
1 afgeblokt schotje van tzolis. Voor de rest heel veel breien rond de 16 en er nooit in raken.

Sporting is ook gewoon een goeie ploeg he. Portugese topclubs zijn nu eenmaal intrinsiek beter dan de Belgische topclubs. Verliezen is geen schande, je moet op het beste van je kunnen zijn om hier een punt te halen (of zij in heel slechte doen) en dat is vandaag helaas niet het geval.

Je hebt wat pech met de loting helaas, vrij weinig echt haalbare kaarten. Een matchke tegen Ajax, Pafos of Slavia Praag ofzo ware welkom geweest.

Sporting is ook gewoon een goeie ploeg he. Portugese topclubs zijn nu eenmaal intrinsiek beter dan de Belgische topclubs. Verliezen is geen schande, je moet op het beste van je kunnen zijn om hier een punt te halen (of zij in heel slechte doen) en dat is vandaag helaas niet het geval.

Je hebt wat pech met de loting helaas, vrij weinig echt haalbare kaarten. Een matchke tegen Ajax, Pafos of Slavia Praag ofzo ware welkom geweest.
Ja sowieso. Dubbel ons budget, in de competitie nog maar één keer verloren ook. Vorig jaar de dubbel gepakt. Gewoon een heel goede ploeg

Terug
Bovenaan