Eerst niet al de uitslagen afwachten? Als Marseille wint of gelijk speelt zijn die toch niet meer bij te benen ?Zal wellicht niet op doelsaldo aankomen. Winst tegen Marseille is heel erg waarschijnlijk voldoende.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst niet al de uitslagen afwachten? Als Marseille wint of gelijk speelt zijn die toch niet meer bij te benen ?Zal wellicht niet op doelsaldo aankomen. Winst tegen Marseille is heel erg waarschijnlijk voldoende.
Misschien best dat Marseille wint zodat ze al gekwalificeerd zijn en we mss meer kans hebben op winst in de volgende match tegen hun. Het is nu niet persé Marseille waar we voor moeten blijven. Zolang we de 3 punten kunnen halen tegen hun zal het denk ik wel voldoende zijn (hoop ek).Eerst niet al de uitslagen afwachten? Als Marseille wint of gelijk speelt zijn die toch niet meer bij te benen ?
Ja zou kunnen. Zo hard volg ik het niet. Zal na deze speeldag wel online staan wat ze moeten behalen.Misschien best dat Marseille wint zodat ze al gekwalificeerd zijn en we mss meer kans hebben op winst in de volgende match tegen hun. Het is nu niet persé Marseille waar we voor moeten blijven. Zolang we de 3 punten kunnen halen tegen hun zal het denk ik wel voldoende zijn (hoop ek).

Bij Barça 4 seizoenen, bij Bayern 3 en bij City 9. Dat is idd quasi 5j per club maar zeker niet hoe jij het bedoelt...Die zn “houdbaarheidsdatum” is gemiddeld 5j bij n club en hier doet m verassend genoeg al 10j de job bij city.. wat m nu meemaakt zag ge ookal in t laatste jaar bij bayern tbh
Bij Barça 4 seizoenen, bij Bayern 3 en bij City 9. Dat is idd quasi 5j per club maar zeker niet hoe jij het bedoelt...
Niet iedereen kan een Alex Ferguson zijn hé, welke trainer kan langer dan 4-5 seizoenen het vuur in een team aanhouden en elk jaar voor de prijzen blijven gaan? Zullen er niet meer dan een handvol zijn denk ik?
Da kan beter e, 3l per pintjeGisterenavond aangekomen en toch al 2 pintjes gedronken. Telkens in 1 liter formaat wel in een of andere brauhaus.