UEFA Champions League 2025-2026

Eerst niet al de uitslagen afwachten? Als Marseille wint of gelijk speelt zijn die toch niet meer bij te benen ?
Misschien best dat Marseille wint zodat ze al gekwalificeerd zijn en we mss meer kans hebben op winst in de volgende match tegen hun. Het is nu niet persé Marseille waar we voor moeten blijven. Zolang we de 3 punten kunnen halen tegen hun zal het denk ik wel voldoende zijn (hoop ek).

Misschien best dat Marseille wint zodat ze al gekwalificeerd zijn en we mss meer kans hebben op winst in de volgende match tegen hun. Het is nu niet persé Marseille waar we voor moeten blijven. Zolang we de 3 punten kunnen halen tegen hun zal het denk ik wel voldoende zijn (hoop ek).
Ja zou kunnen. Zo hard volg ik het niet. Zal na deze speeldag wel online staan wat ze moeten behalen.

Nu als Marseille wint doen die nog mee voor de top 8 zie ik. Maar eigenlijk nog heel veel ploegen. Ligt allemaal kort op elkaar eigenlijk

Manchester City :rofl:
26664c0fae4ca3403216f7b3c273a709ca62e273-16x9-x0y2w1280h720.jpg

Kompany.jpg

Ze gaan Pep echt niet midden in het seizoen ontslaan. Vergeet dat maar, die heeft te veel verwezenlijkt daar. Zal dan eerder in onderling overleg gebeuren na het seizoen.

De vraag is natuurlijk wat het alternatief is, maar misschien is het inderdaad wel eens tijd voor een frisse wind daar.

Die zn “houdbaarheidsdatum” is gemiddeld 5j bij n club en hier doet m verassend genoeg al 10j de job bij city.. wat m nu meemaakt zag ge ookal in t laatste jaar bij bayern tbh

Die zn “houdbaarheidsdatum” is gemiddeld 5j bij n club en hier doet m verassend genoeg al 10j de job bij city.. wat m nu meemaakt zag ge ookal in t laatste jaar bij bayern tbh
Bij Barça 4 seizoenen, bij Bayern 3 en bij City 9. Dat is idd quasi 5j per club maar zeker niet hoe jij het bedoelt...

Niet iedereen kan een Alex Ferguson zijn hé, welke trainer kan langer dan 4-5 seizoenen het vuur in een team aanhouden en elk jaar voor de prijzen blijven gaan? Zullen er niet meer dan een handvol zijn denk ik?

Bij Barça 4 seizoenen, bij Bayern 3 en bij City 9. Dat is idd quasi 5j per club maar zeker niet hoe jij het bedoelt...

Niet iedereen kan een Alex Ferguson zijn hé, welke trainer kan langer dan 4-5 seizoenen het vuur in een team aanhouden en elk jaar voor de prijzen blijven gaan? Zullen er niet meer dan een handvol zijn denk ik?

Idd niet nee, mensen als pep en simeone bijvoorbeeld zijn al eerder n uitzondering..

Gisterenavond aangekomen en toch al 2 pintjes gedronken. Telkens in 1 liter formaat wel in een of andere brauhaus.

Ge denkt zo op't einde ah, gewoon nog een bodemke. Ge probeert da naar binnen te kappen en in feite is da nog een half pint. Ik begrijp die hoeveelheden toch ni goed ze. Soit, straks verzamelen om 6. Het wordt -7°, we gaan ons aan iets moeten opwarmen hé.

Terug
Bovenaan