UEFA Champions League 2025-2026

Compleet belachelijk.... echt dat de var de scheidsrechter hier niet voor naar de kant roept, zeker naar wat er ervoor gebeurt is... tis weer wet van de rijkste precies

Zou men redeneren dat de speler de bal niet opzettelijk speelt met de arm? (beweging van de arm naar de bal)

Fase is wel totaal niet te vergelijken met Seys natuurlijk

Springt naar de bal en mist hem, om hem vol met de arm weg te beuken. Positie is anders maar is gewoon penalty. Onbegrijpelijk dat de VAR niks deed.

Springt naar de bal en mist hem, om hem vol met de arm weg te beuken. Positie is anders maar is gewoon penalty. Onbegrijpelijk dat de VAR niks deed.

Ja springt ernaar en ook ernaast, misschien vandaar "niet opzettelijk"
In het verleden nog al gehoord dat lompe voetballers is het voordeel zijn 😅

VAR zijnde kan je toch beter de ref naar het scherm roepen en die laten oordelen. 2x dat die precies niet zelf durft beslissen

Wat is dat nu weer voor een belachelijke veralgemening.

On topic. Ik noem mijn vrouw ook vaak een aap, maar die maakt daat geen zo n spel van.. altijds iets met die vinicius
Geef het maar even mee voor zij die het vergeten zijn: https://www.bbc.com/sport/football/articles/cpe39n00ng2o

Laat ons verder niet vergeten dat Atletico ultras ook al een pop van Vinicius hebben opgeknoopt aan een snelwegbrug. Ik mag hopen dat jij dat niet doet met je vrouw.

Maar wat voor een zeikploeg is dat eigenlijk? En maar tijd rekken naar de rust toe, 3 minuten extra en in de laatste seconde nog scoren.

Terug
Bovenaan