UEFA Champions League 2025-2026

Staat die aanvaller van Barça ook al niet op de lijn bij het spelen van de bal?
Nog eens gekeken, en er staat inderdaad een aanvaller aan de grote baklijn, maar wel niet kortbij, wat meer aan de andere kant van goal. En echt aanstalten om meteen fel druk te gaan zetten maakt hij niet. Maar "totaal geen druk op de bal" is wat te sterk inderdaad, eerder 'weinig druk'. Ik blijf er bij, qua buikgevoel is dit minder een penalty waard dan die fase bij Club (imo). Technisch gezien zou je echter ook hier wellicht moeten fluiten, ja.

Nog eens gekeken, en er staat inderdaad een aanvaller aan de grote baklijn, maar wel niet kortbij, wat meer aan de andere kant van goal. En echt aanstalten om meteen fel druk te gaan zetten maakt hij niet. Maar "totaal geen druk op de bal" is wat te sterk inderdaad, eerder 'weinig druk'. Ik blijf er bij, qua buikgevoel is dit minder een penalty waard dan die fase bij Club (imo). Technisch gezien zou je echter ook hier wellicht moeten fluiten, ja.
Buikgevoel telt niet in zo’n fases hè. Het is gewoon een penalty

Ik bedoelde dat als hij op de lijn staat het ook een fout zou zijn want die moet buiten de 16 staan

Maar ik heb het beeld niet stilgezet

Lol al direct 0-1
Ik blijf het een vreemd zicht vinden anno 2026 en dus het VAR-tijdperk dat verdedigers nog steeds hun handen in de lucht steken als ze denken dat het offside is. Ik snap dat dit in het pré-VAR-tijdperk mogelijk nog enigzins wat invloed kon uitoefenen op de (grens)scheids. Maar nu met de VAR is dat toch 100% nutteloos om uw armen nog de lucht in te steken?

Potverdekke dat had Dani Olmo moeten afwerken, in minuut 8 staat het dan 0-2 en je kan profiteren van een Atleti dat knikkende knieën heeft (weet Barça alles van in de CL).

KOMAAN!! Nog een save van Musso erbij, nu moet Barça er nog 1 bijmaken, gebruik maken vna het momentum.

En daar gaat het momentum...

Ik wilde net nog zeggen dat Barça elke CL-match al een tegengoal heeft geïncasseerd dus vroeg me af of het nu wel eens zou lukken. Niet dus.

En daar gaat het momentum...

Ik wilde net nog zeggen dat Barça elke CL-match al een tegengoal heeft geïncasseerd dus vroeg me af of het nu wel eens zou lukken. Niet dus.
Dat weet je op voorhand, ik denk niet dat ze op voorhand zeiden 'we gaan voor de 0-3'...

Das toch penalty bij Barca? Duidelijke duw

Da's toch altijd penalty op Olmo? Wordt gewoon vol in de rug geduwd
Als ze gefloten wordt kan je er niets van zeggen, hij fluit hem niet en je kan er ook niks van zeggen... We gaan verder op het elan van vorige week, gewoon pech. Pech dat de penalty niet gegeven wordt, pech dat Atleti met 2 kansen een goal maakt en pech dat Musso wederom een dijk van een match aan het keepen is.

Terug
Bovenaan