UEFA Champions League 2025-2026

Als ze gefloten wordt kan je er niets van zeggen, hij fluit hem niet en je kan er ook niks van zeggen... We gaan verder op het elan van vorige week, gewoon pech. Pech dat de penalty niet gegeven wordt, pech dat Atleti met 2 kansen een goal maakt en pech dat Musso wederom een dijk van een match aan het keepen is.
En langs de andere kant heb je het geluk dat Lenglet hier de ene mogelijkheid na de andere aanbiedt aan Barcelona.

Ik blijf dat zo raar vinden. Het miniemste vederlichte contact met de voet, "penalty!". Keiharde duw in de rug met de handen, "mèh, te licht". :crazy:

Ik blijf dat zo raar vinden. Het miniemste vederlichte contact met de voet, "penalty!". Keiharde duw in de rug met de handen, "mèh, te licht". :crazy:
Tsja, was vorige week ook al zo in PSG-Lpool. Zuivere duw op Mendes en daar wordt zelfs niet eens naar gekeken.

En dan gisteren zie je Leeds een doelpunt scoren nadat de verdediger van Utd een zuivere elleboog te verwerken krijgt. :laugh: Valt helaas geen peil op te trekken bij momenten.

En langs de andere kant heb je het geluk dat Lenglet hier de ene mogelijkheid na de andere aanbiedt aan Barcelona.
Tel alle chance die Barça heeft op tegen de malchance, ik denk dat je gaat verschieten :) Alé, als je de match vorige week er toch bij betrekt zeker.

We moeten er in ieder geval snel een goal bijmaken. Anders gaan we op het wanhopige gaan en wordt dat straks met Sorloth op de counter hard afgestraft.

Offside...

Laatst bewerkt:
Dani Olmo moet eraf, Rashford erop en Fermin naar dat middenveld...

Spel ligt nu al 5 minuten stil, dat ze straks maar niet afkomen met 4-5 minuten extra tijd...

Laatst bewerkt:
En nu eenzelfde duw van Eric Garcia op Sorloth zoals op Dani Olmo maar dan buiten de 16, daar wordt wel voor gefloten?!

Hor kon het ook anders, rood... Wederom, pech. Koundé loopt er letterlijk naast...

Wat een frustrerende knock out zeg... Barca moet zich hier altijd makkelijk kwalificeren. Story van de laatste 10 jaar zeker?

Zeer frustrerend, zeker omdat Olmo wel gewoon omver gelopen mag worden.
Ik vind dit toch ook wel een lichte rode kaart eerlijk gezegd.

Terug
Bovenaan