UEFA Champions League 2025-2026

Ja man, pot en ketel :rofl:
Hoezo? Mij zal je hier morgen niet zien hoor. En ik herhala, Koundé staat er gewoon bij, hij gaat dus niet alleen op de keeper af, kan niet rood zijn. Net zoals de elleboog van Gavi niet intentioneel is en dus ook niet rood. Alé, straks moeten we huer nog horen dat Barça met 8 man moest eindigen en Dnai Olmo geel had moeten krijgen voor een schwlabe :rofl:

Voor u is precies alles wat van Barça beweegt precies rood, anders gewoon morgen hier commenten als Real speelt?
Amai, ik benoem ocharme twee fases. Doorgebroken man is gewoon rood en volgens de IFAB-regels kan Gavi daar perfect een rode kaart krijgen voor die elleboog en heb je niks te koeken.

Wat heeft Real hiermee te maken trouwens? We kijken naar Atlético - Barcelona.

Omdat je Pinkman verwijt van gekleurd naar de match te zien en je daar absoluut zelf ook niet vies van bent.
? Omdat ik niet vind dat Sorloth 1 op 1 naar de keeper gaat omdat Koundé erbij staat?

Moest ik door een gekleurde bril aan het kijken zijn, had ik moord en brand geroepen bij de overtreding op Olmo in de 16, misschien even kijken wat ik daar van vind.

Tjah, volgend jaar beter i guess, tenzij ge weer zo n counterploeg gaat tegenkrijgen.. als barca fan heb ik meer “ergernis” bij atletico dan bij real.. hopen da ze de volgende ronde los eruitvliegen.

Balen als voetbalfan. Aan Atleti heb je niets.

Lagen eigenlijk ook al onder tegen Club.

Jammer Barca niet efficiënt was, nog redelijk veel weggaf door hun speelstijl en de VAR niet meehad in 2 matchen.

Weer een jaar dat het niet mocht zijn... Raphinha die uit ligt door een friendly te moeten spelen met Brazilië als hij al niet top is, twijfelachtige scenario's die dan in ons nadeel beslecht worden, Atleti die met 4 kansen op 2 wedstrijden 3 goals gescoord heeft, Mussa die fantastisch gekeept heeft...

Soit, nu de Liga winnen, liefst in het Bernabeu en beginnen werken aan de ploeg van volgend jaar. Lewa mag vertrekken en er moet een topspits in de plaats bijkomen. Verder hebben we een deftige rechtsback (en linksback) nodig, centraal mag er ook nog een type Iñigo Martinez bijkomen, Cubarsi, Eric Garcia, Gerard Martin (voor mij 1 van de revelaties van het seizoen) en Araujo doen het niet slecht maar echt leiderschap en met het mes tussen de tanden strijden mis ik in de verdediging toch.

Hopelijk krijgt Bardhji ook meer kansen nu, elke keer die paar minuten op het einde... Heeft het nog nooit slecht gedaan, tijd dat hij meer minuten krijgt.

Weer een jaar dat het niet mocht zijn... Raphinha die uit ligt door een friendly te moeten spelen met Brazilië als hij al niet top is, twijfelachtige scenario's die dan in ons nadeel beslecht worden, Atleti die met 4 kansen op 2 wedstrijden 3 goals gescoord heeft, Mussa die fantastisch gekeept heeft...

Soit, nu de Liga winnen, liefst in het Bernabeu en beginnen werken aan de ploeg van volgend jaar. Lewa mag vertrekken en er moet een topspits in de plaats bijkomen. Verder hebben we een deftige rechtsback (en linksback) nodig, centraal mag er ook nog een type Iñigo Martinez bijkomen, Cubarsi, Eric Garcia, Gerard Martin (voor mij 1 van de revelaties van het seizoen) en Araujo doen het niet slecht maar echt leiderschap en met het mes tussen de tanden strijden mis ik in de verdediging toch.

Hopelijk krijgt Bardhji ook meer kansen nu, elke keer die paar minuten op het einde... Heeft het nog nooit slecht gedaan, tijd dat hij meer minuten krijgt.
Maar wie gaat die topspits worden want alle prijzen gaan x2 als barca komt aankloppen omdat we ooit zo achterlijk waren om bijna 100m te dokken voor een griezman.

Een natte droom zou haaland zijn

Maar wie gaat die topspits worden want alle prijzen gaan x2 als barca komt aankloppen omdat we ooit zo achterlijk waren om bijna 100m te dokken voor een griezman.

Een natte droom zou haaland zijn
Eerlijk, van mij mag Muriqi komen. Niet als de vaste spits maar als Ferran Torres zo eens zou verder doen, kan Ferran Torres gewoon onze spits worden. Een Muriqi die penalty's niet meerekenend gewoon Pichichi zou zijn in Spanje zal bij Barça ook zijn kansen krijgen. Lijkt me ook het type van Lewandowski, lang, niet de meest technische speler maar wel een absolute killer. En goedkoop want zoals je zegt...

Eerlijk, van mij mag Muriqi komen. Niet als de vaste spits maar als Ferran Torres zo eens zou verder doen, kan Ferran Torres gewoon onze spits worden. Een Muriqi die penalty's niet meerekenend gewoon Pichichi zou zijn in Spanje zal bij Barça ook zijn kansen krijgen. Lijkt me ook het type van Lewandowski, lang, niet de meest technische speler maar wel een absolute killer. En goedkoop want zoals je zegt...
Goh, ook pas dit seizoen goed op dreef.. zit er in la masia niks voor de toekomst?

Een yamal krijgt ge natuurlijk ook maar een keer per generatie uit uw eigen jeugd

Atletico, hoe kan je daar eigenlijk supporter van zijn?
Wat een antivoetbalploeg.
Dit Atletico vergelijken met het Atletico van 5-10 jr geleden, dat was pas anti voetbal. Ik vind ze toch aangenamer om naar te kijken nu.

Als Rashford uw supersub moet zijn voor een club als Barça.

Terug
Bovenaan