Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Upamecano had Mbappe in de mot ma kon niks beginnen tegen zijn snelheidBayern hun organisatie staat toch echt niet goed. Is Kane fit?
And another oneHoeveel cadeaus gaat deze club nog krijgen in de CL? Degoutant gewoon
Bayern zwaar bestolen tot nog toe. Schwalbe bij de vrijetrap goal van Guler en Rudiger mag gewoon spelers omver beuken als de bal weg is...
als je 2 goals cadeau krijgt via de scheids is dat nie zo vreemd natuurlijk. Al moet je ze nog altijd binnenschieten en dat kan Real als geen ander3 goals maken op Bayern terwijl ik Real veel te slordig vind in de aanval. Brahim verliest quasi elke bal zoals gewoonlijk.
Zijn ook absoluut niet balvast genoeg bij momenten.
Hebben we daar al een goed beeld van gezien? Op dat ene beeld richting het doel kan je dat imo niet zien, moet beeld vanaf de zijkant zijn om dat deftig te beoordelen, op de live leek het me toch fout op het eerste zicht... Maar kan mis zijn uiteraardBayern zwaar bestolen tot nog toe. Schwalbe bij de vrijetrap goal van Guler en Rudiger mag gewoon spelers omver beuken als de bal weg is...
in de herhaling die we kregen was er alvast geen contact te zien, mssn dat er ander beeld iets anders zegt maar op basis van wat we nu gezien hebben een mooie schwalbeHebben we daar al een goed beeld van gezien? Op dat ene beeld richting het doel kan je dat imo niet zien, moet beeld vanaf de zijkant zijn om dat deftig te beoordelen, op de live leek het me toch fout op het eerste zicht... Maar kan mis zijn uiteraard
Krijgt de scheids die herhaling ook te zien?in de herhaling die we kregen was er alvast geen contact te zien, mssn dat er ander beeld iets anders zegt maar op basis van wat we nu gezien hebben een mooie schwalbe
als de ref zijn werk doet dan (nogmaals op basis van wat we nu gezien hebben) dan is er geen vrije trap dus ja dit is een cadeau van de ref. Maar weliswaar goed getrapt natuurlijk.Krijgt de scheids die herhaling ook te zien?
In de live leek dat gewoon duidelijk fout, dus kan je daar de scheids verwijten dat die daar fluit? Daar komt de VAR niet tussen. Gewoon prachtig binnengetrapt door Guler dus beetje onnozel om dat af te doen als een cadeautje van de ref hè.

je kunt veel zeggen maar deze sheids is toch ook niet op niveauKrijgt de scheids die herhaling ook te zien?
In de live leek dat gewoon duidelijk fout, dus kan je daar de scheids verwijten dat die daar fluit? Daar komt de VAR niet tussen. Gewoon prachtig binnengetrapt door Guler dus beetje onnozel om dat af te doen als een cadeautje van de ref hè.
Natuurlijk is dit een fout van de ref, dat ontken ik toch helemaal niet. Dat had geen vrije trap mogen zijn, maar wij hebben ondertussen herhalingen gezien die de ref niet krijgt. Nogmaals in de live leek dat wel effectief een fout.als de ref zijn werk doet dan (nogmaals op basis van wat we nu gezien hebben) dan is er geen vrije trap dus ja dit is een cadeau van de ref. Maar weliswaar goed getrapt natuurlijk.
En ja we gaan een scheids kwalijk als hij een schwalbe fluit, zeker als het zo'n impact heeft. Benieuwd of je dit ook zo zou zeggen als Real zo iets tegenkrijgt![]()
De scheids kan hem moeilijk binnen trappen hè. Zo is er geen enkele goal een cadeau van de scheids.Natuurlijk is dit een fout van de ref, dat ontken ik toch helemaal niet. Dat had geen vrije trap mogen zijn, maar wij hebben ondertussen herhalingen gezien die de ref niet krijgt. Nogmaals in de live leek dat wel effectief een fout.
En ja hoor, jij noemt de goal een cadeau van de ref. Daar ben ik niet mee akkoord. De vrije trap is een cadeau, de goal niet. Een binnengekopte corner die eigenlijk een doeltrap had moeten zijn is toch ook geen cadeau van de scheids? De goal moet nog altijd gemaakt worden nadien.
tuurlijk is dat wel een cadeau van de ref, anders is er geen vrije trap of corner. Real heeft in mijn ogen 2 goals gekregen dankzij de ref in deze wedstrijd, fluit ie wat ie zou moeten gefloten hebben dan heeft Real die 2 goals sowieso niet gemaakt.Natuurlijk is dit een fout van de ref, dat ontken ik toch helemaal niet. Dat had geen vrije trap mogen zijn, maar wij hebben ondertussen herhalingen gezien die de ref niet krijgt. Nogmaals in de live leek dat wel effectief een fout.
En ja hoor, jij noemt de goal een cadeau van de ref. Daar ben ik niet mee akkoord. De vrije trap is een cadeau, de goal niet. Een binnengekopte corner die eigenlijk een doeltrap had moeten zijn is toch ook geen cadeau van de scheids? De goal moet nog altijd gemaakt worden nadien.
Krijgt de scheids die herhaling ook te zien?
en doen het tot integenstelling Arsenal wel op een proppere manierDie corners van Bayern zijn toch veel te gevaarlijk naar m'n goesting.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat nog niet heb teruggekeken, dus vandaar dat ik me er ook nog niet over uitspreek. Als dat effectief een fout was, dan ga ik daar ook niet moeilijk over doen om dat goed te praten alleszins.Die beuk van Rüdiger kunt ge anders ook niet naast kijken en is nooit een discussie over en fluit hm dan niet.
Wat gaat dan in zijn hoofd om?
De ref staat ook korter en beter zicht op de benen dan de live camera die te hoog en te ver hangt