UEFA Conference League 2025-2026

Toch ongezien hoe zwak die uitmatchen telkens zijn (niet de de thuismatchen hoog niveau zijn) maar dit is toch echt weer door die ondergrens

Hier zit toch geen plan of patroon in. Vergelijk dit eens met wat Hayen heeft neergezet

Toch ongezien hoe zwak die uitmatchen telkens zijn (niet de de thuismatchen hoog niveau zijn) maar dit is toch echt weer door die ondergrens

Hier zit toch geen plan of patroon in. Vergelijk dit eens met wat Hayen heeft neergezet
Daarom dat ik na de heenmatch al zei met 1-1 dat het voorbij was.

Als je je niet kan plaatsen met tegenstanders als hacken, sheriff en aek Athene, met nog eens een valnet ook. Dan verdien je alleen maar eruit te liggen.

Zo een trainer als Hasi, Anderlecht zou zich oprecht moeten schamen. Kerel zonder ballen, oogkleppen, geen uitstraling en resultaten om van te huilen. Afschuwelijk.

Toch wel zeer knap. Hubert brengt ons naar de 4e plaats in het eindklassement en de bekerfinale. Laatste match 3-0 winst

Hasi neemt over:
We blijven 4e
We verliezen de bekerfinale
We gaan er in de Europese voorrondes uit

Lijkt me toch een keuze die niet zo goed uitpakte 😂

Als Hasi morgen niet buiten ligt zal het maandag wel zijn. Uit gaan spelen op Union die momenteel 100x beter spelen. Ik hoop zelfs op een afstraffing want het is in JAREN niet meer zo slecht geweest.

Terug
Bovenaan