En die heksenketel daar, hohoTis daar wel warm hè

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die heksenketel daar, hohoTis daar wel warm hè

Bwa ze waren reekshoofd en zaten in pot 1. Daar zitten toch zeker 3 van de 6 teams in waar ze makkelijk hadden van gewonnen. Ploegen zoals sherrif he. Niveau van die potten is een pak lager dan Europa League. Zelf Cercle overwinterde vorig jaar. Maar het is noppes. Het zal voor de punten een heel slecht jaar worden. Nederland is met 6 ploegen door. Dat gat rijden we niet meer dicht.Veel punten ging dit Anderlecht sowieso niet gepakt hebben in de Conference League ...
Ongelofelijk hoe diep die club gevallen is.
Telt “drama van Athene” (HLN)Nog geen enkele krant die uitpakt met "Een Griekse tragedie"?
(Jug) zet Griekse tragedie als kop van zijn artikel!Telt “drama van Athene” (HLN)
Vind gij dat nu verrassend dat wij zwakker zijn dan de Rangers? Als we daar tegen speelde, lagen we er ook uit. Is toch geen verrassing met wat je al het hele seizoen ziet. Zeker op verplaatsing.
Balverlies is te simpel maar 1 pas en heel de ploeg uit verband, dat is echt nog slechter dan de Rangers gisteren.
Ook geen idee waarom maar het lijkt precies of jullie die fase maar met 9 spelen.
En nog gaan jullie 3 punten pakken tegen ons. Sowieso. Hoe slechter jullie spelen, hoe meer kans op 3 punten tegen ons.Wij spelen nu tegen Union - Genk - Antwerp - OHL - Standard en STVV![]()
Herman bracht ons naar de afgrond, samen met Bayat, Coucke liet er ons invallen met Devroe, zette dat enigszins recht door geld in de club te pompen. We werkten aan een terugweg, met een visie. Maar ondertussen was de kanker Vandenhaute de club binnengeslopen. Iemand die het mss wel goed met de club meent, maar wiens ego groter is dan de club.Ik dacht dat Anderlecht diep gezakt was toen Devroe Nkaka van Oostende kocht pakweg 7 jaar(?) geleden. En ik dacht toen: dat zal wel niet tè lang duren zeker... Maar ik was precies mis.
Vind ik dat erg? Helemaal niet! Maar het is toch erg opmerkelijk hoe zo'n succesvolle club dat het ooit was zooooooo ongelooflijk laag kan zakken en blijven zakken. Ongezien eigenlijk. En dat allemaal door 1 man? Of zit er meer achter?
Hopen dat het Duyck beu wordt. Dat is onze enige redding.

Cercle speelde ook gewoon veel beter dan Anderlecht, het is niet omdat er geen media aandacht naar ging en enkel gemelkt werd over de match in IJsland (die PVDB zelf niet eens gezien heeft). De matchen werden ook quasi niet uitgezonden + omkadering bij laatste match tegen Jagiellonia Białystok was echt schandalig.Bwa ze waren reekshoofd en zaten in pot 1. Daar zitten toch zeker 3 van de 6 teams in waar ze makkelijk hadden van gewonnen. Ploegen zoals sherrif he. Niveau van die potten is een pak lager dan Europa League. Zelf Cercle overwinterde vorig jaar. Maar het is noppes. Het zal voor de punten een heel slecht jaar worden. Nederland is met 6 ploegen door. Dat gat rijden we niet meer dicht.

Amai, die halve finales....
Shaktar Donetsk - Crystal Palace
Rayo Vallecano - Strasbourg
daar wordt een mens toch niet warm van.

Toont aan dat het zijn doel wel bereikt en dat clubs uit kleinere competities ook wel ambitie mogen hebben.Goh, is er dan ooit iemand warm geworden van die Conference League wedstrijden behalve de desbetreffende fans?
In plaats van de Champions League toegankelijker te maken, heeft men de Conference League in het leven geroepen voor kleine clubs/landen een podium te geven om Europees wat wedstrijden te spelen, ipv dat het er in Augustus reeds opzat voor het merendeel van de landen buiten de top-15.
Het heeft wel zijn charmes vind ik, maar specifiek thuisblijven hiervoor doe ik nu ook weer niet. Al deed ik dat ook niet voor Bayern tegen Real Madrid eergisteren, dus ja...![]()
Ik persoonlijk (los van het feit dat West Ham die won) vind de conference league net interessanter dan de CL. Meer variatie qua teams op een paar uitzonderingen zoals bv Fiorentina na.Goh, is er dan ooit iemand warm geworden van die Conference League wedstrijden behalve de desbetreffende fans?
In plaats van de Champions League toegankelijker te maken, heeft men de Conference League in het leven geroepen voor kleine clubs/landen een podium te geven om Europees wat wedstrijden te spelen, ipv dat het er in Augustus reeds opzat voor het merendeel van de landen buiten de top-15.
Het heeft wel zijn charmes vind ik, maar specifiek thuisblijven hiervoor doe ik nu ook weer niet. Al deed ik dat ook niet voor Bayern tegen Real Madrid eergisteren, dus ja...![]()