Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gohja ziek.. vandaag hebben ze echt een hele goede match gespeeld.
Tuurlijk zijn ze ziek,maar gisteren hadden ze gewoon moeten winnen. Ma bon tis nu niet gebeurd en nu komt de uitschakeling heel dicht bij. Jammer voor de Belgische coëfficiënt, want Portugal en zeker Nederland houden al hun teams erin. Dan gaat het op dat vlak niet goed zijn en worden we voorbijgelopen.Maar verandert niets aan de zaak dat Anderlecht idd ziek is he.
De visie van de beleidsmaker(s) blijft een windhaan. Veel te weinig voetbalkennis in alle gelederen, en dan ook nog eens veel teveel mensen met weinig zelfkritiek. En mensen die veel te graag willen bewijzen dat ze de boel ten goede gaan hervormen.
Dat Hasi mocht aanblijven gewoon het mooiste bewijs daarvan. Was al bizar dat hij werd teruggehaald.
Ja, je krijgt vandaag mooie kansen, tegen een toch wel zwak AEK, dat eigenlijk ook nog een paar goals had kunnen maken. Goed, een uitschakeling betekent dat Hasi sneller buiten zal liggen. Maar daarmee zijn de problemen ook nog niet opgelost, gezien die veel hoger op de ladder zitten. Hasi enkel een symptoom van een zieke club.
Ik zie dat eerder gebeuren. Tis daar 40 graden. Helse sfeer. Op verplaatsing hebben we dit jaar nog geen hol getoond. Zelf op het nietige sherrif Tiraspol niet kunnen winnen. Als ze onze verdediging onder druk zetten, maken ze fouten. Een goal pakken ze sowieso wat maakt dat je er daar al meerdere moet makenEr is precies een hoerastemming in de pers (jug) maar volgende week kan het evengoed broek op de enkels en droog 3-0 worden.
Ik hoop nog steeds dat jullie het rechtzetten ginder in Athene, maar anders wel eens benieuwd wat jullie met een kern van 30 spelers gaan doen zonder Europees voetbal.
Ondertussen nog maar 9 dagen in deze maand en toch redelijk stil op uitgaand transfergebied.
Er zit op zich wel wat potentieel in deze kern (al is er in de centrale verdediging slecht ingekocht) maar niet met deze trainer.Gohja ziek.. vandaag hebben ze echt een hele goede match gespeeld. Ze hebben kansen gehad om 5 matchen te winnen. Maar je mist alles en krijgt het deksel op de neus. Ik zeg veel negatief over Anderlecht maar de prestatie vandaag op zich was dik in orde.
Ik ging ervan uit dat ze weer een absolute non match gingen spelen tegen Athene , maar dat was niet het geval. Het resultaat gaat wel hetzelfde zijn vrees ik: geen team in de conference leaguz
Renard moet voor minimum 15 miljoen verkopen van het bestuur. Dus zal nog wel wat weggaan zekerIk hoop nog steeds dat jullie het rechtzetten ginder in Athene, maar anders wel eens benieuwd wat jullie met een kern van 30 spelers gaan doen zonder Europees voetbal.
Ondertussen nog maar 9 dagen in deze maand en toch redelijk stil op uitgaand transfergebied.
Waanzin wat voor decline die meemaakte. Ik vond hem meer potentieel dan Eden hebben ooit maar hij is ergens gewoon compleet gestopt met groeien om dan gewoon zeer snel weg te deemsteren. Alle vinnigheid is er uit verdwenen.Als je nog enkele euro's voor Hazard kan krijgen, aanpakken
Kost ons hier eigenhandig de kwalificatie. Mist gewoon 2 kansen die je op profniveau nooit mag missen. Ene hoog over en ene simpel op de keeper
Hasi zal tevreden zijn zeker? Gelijkspel.
Hun kapitein had er ook al wel sneller af kunnen/moeten vliegen
Nu ginds snel 1-0 en dan ons verliezen aan randgebeurtenissen en frustraties, zie je zo gebeuren
toch hetzelfde verhaal met Verschaeren: was ook wow een paar jaar geleden, precies één of andere bacterie in het water daar in Anderlecht?Waanzin wat voor decline die meemaakte. Ik vond hem meer potentieel dan Eden hebben ooit maar hij is ergens gewoon compleet gestopt met groeien om dan gewoon zeer snel weg te deemsteren. Alle vinnigheid is er uit verdwenen.
Renard moet voor minimum 15 miljoen verkopen van het bestuur. Dus zal nog wel wat weggaan zeker
Als ze Dolberg verkopen is het helemaal terug malaise daar.Dollberg verkopen en 't is in orde.
Verschaeren botste op zijn fysieke limieten en heeft dat nooit kunnen aanvullen met uitzonderlijke techniek en visie. ik ben er wel van overtuigd dat die bij STVV/Cercle/Charleroi/... de pannen van het dak kan spelen voor zijn ploeg. Voor wat Anderlecht ambieert is dat helaas te weinig. Heeft ook wel wat pech gehad met blessures natuurlijk.toch hetzelfde verhaal met Verschaeren: was ook wow een paar jaar geleden, precies één of andere bacterie in het water daar in Anderlecht?
Probleem lijkt me toch vooral de verdediging: als je van Vertongen/Debast komt en je ziet nu een de defensie... dan mag Coosemans zichzelf nog overtreffen, tegen Genk - Club - Union komt dat niet goed hé
Lijkt me dat de kloof sinds vorig seizoen nog groter geworden is tussen 1-2-3 en 4-5-6
100% dit. Die verdediging is absoluut niet matuur op uitzondering van Augustinsson maar die mag ook vertrekken bij een goed bod.Er zit op zich wel wat potentieel in deze kern (al is er in de centrale verdediging slecht ingekocht) maar niet met deze trainer.
Ze zullen niet anders kunnen want gaat de verkoop van Rits, Augustinsson, Stroeykens, Leoni zo veel opbrengen?Als ze Dolberg verkopen is het helemaal terug malaise daar.
Die helse sfeer, veel blabla, weinig boem boem is dat meestal hoor.Ik zie dat eerder gebeuren. Tis daar 40 graden. Helse sfeer. Op verplaatsing hebben we dit jaar nog geen hol getoond. Zelf op het nietige sherrif Tiraspol niet kunnen winnen. Als ze onze verdediging onder druk zetten, maken ze fouten. Een goal pakken ze sowieso wat maakt dat je er daar al meerdere moet maken

Ze zullen niet anders kunnen want gaat de verkoop van Rits, Augustinsson, Stroeykens, Leoni zo veel opbrengen?
Het probleem is vooral dat Verschaeren een voetballer is van de oude stempel, uitmuntende techniek maar te weinig motor/fysiek. Terwijl de 'nieuwe' voetballers het veel meer moeten hebben van de fysieke elementen, zeker bij types trainers als Hasi.Verschaeren botste op zijn fysieke limieten en heeft dat nooit kunnen aanvullen met uitzonderlijke techniek en visie. ik ben er wel van overtuigd dat die bij STVV/Cercle/Charleroi/... de pannen van het dak kan spelen voor zijn ploeg. Voor wat Anderlecht ambieert is dat helaas te weinig. Heeft ook wel wat pech gehad met blessures natuurlijk.
Het is nu eenmaal zeer moeilijk om op dat niveau uit te blinken. Uiteindelijk heeft Anderlecht wel gewoon al uitzonderlijk veel talenten afgeleverd. Misschien dat het nu wel wat bergaf zal gaan op dat vlak, gezien de bestuurlijke veranderingen etc...