Babaluna
Well-known member
Als ze Dolberg verkopen dan ist PO 2 .Dollberg verkopen en 't is in orde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze Dolberg verkopen dan ist PO 2 .Dollberg verkopen en 't is in orde.
Ik vind da ook overroepen , die sfeer … precies of da ge dan nimeer hetzelfde kunt voetballen .Die helse sfeer, veel blabla, weinig boem boem is dat meestal hoor.
In Poznan doen ze een wall of death in de tribunes, impressive
In Besiktas hoor je constant gefluit, tot je plots voor staat en dan wordt het oorverdovend stil ... hoho sidder en de beef zeg
Wat zal het in Athene zijn? Wat vuurwerk en ook veel gefluit waarschijnlijk?
Om maar te zeggen, dat klinkt meestal wel indrukwekkend, maar als je iet of wat met vertrouwen staat te voetballen doet dat volgens mij niet al té veel, laat staan dat je daar als speler écht mee bezig bent.
Voor jonge spelers mogelijks wel, en de "malaise" waar Anderlecht nu in zit loopt men niet over van vertrouwen natuurlijk, maar toch.
Het gaat over die laatste zin hè. Deze ploeg kan niet onder zulke omstandigheden het hoofd koel houden, zeker defensief niet.Die helse sfeer, veel blabla, weinig boem boem is dat meestal hoor.
In Poznan doen ze een wall of death in de tribunes, impressive
In Besiktas hoor je constant gefluit, tot je plots voor staat en dan wordt het oorverdovend stil ... hoho sidder en de beef zeg
Wat zal het in Athene zijn? Wat vuurwerk en ook veel gefluit waarschijnlijk?
Om maar te zeggen, dat klinkt meestal wel indrukwekkend, maar als je iet of wat met vertrouwen staat te voetballen doet dat volgens mij niet al té veel, laat staan dat je daar als speler écht mee bezig bent.
Voor jonge spelers mogelijks wel, en de "malaise" waar Anderlecht nu in zit loopt men niet over van vertrouwen natuurlijk, maar toch.
Kleine nuance maar Ronaldinho was fysiek een WAANZINNIG beest. Vooraleer die zijn Braziliaanse achilleshiel blesseerde met (tranny)prostitutes, groupies, alcohol, sigaretten en coke was dat een relatief harde werker. Die kwam scherp aan bij Barcelona en is de komende jaren nog breder geworden dat ik bij momenten schrok als die zijn shirt uitdeed. En dat was echt een paar kilo verschil met zijn laatste pot voor Barcelona.Het probleem is vooral dat Verschaeren een voetballer is van de oude stempel, uitmuntende techniek maar te weinig motor/fysiek. Terwijl de 'nieuwe' voetballers het veel meer moeten hebben van de fysieke elementen, zeker bij types trainers als Hasi.
Extreme vergelijking is dat een type Ronaldinho ook niet meer op het hoogste niveau zou kunnen presteren omdat hij fysiek te kort zou komen en dat niet meer zou kunnen compenseren met zijn goddelijke techniek.
Dollberg verkopen en 't is in orde.
Neen, letterlijk niemand die dat doet.Zie ik hier mensen Verschaeren en Thorgan (als jonge gasten) op een lijn met Eden zetten?
Jullie zijn elk seizoen de negativiteit zelve over de ploeg, maar haalt altijd meer dan je op voorhand denkt. Die top-6 haal je ook zonder een Dolberg.Als ze Dolberg verkopen dan ist PO 2 .
Nog niet weg wil. Maar als er geen Europees gehaald wordt, zou hij dan toch geen stap zetten?Feit is wel dat die hoegenaamd niet weg wilt. Die heeft al genoeg mislukte avonturen achter de rug, en wilt spelen waar hij speelt en zich goed voelt.
Ik zie rsca daar nog wel iets doen, AEK is ook niet meer wat het was.Als ik mees hoeveel kansen jullie gehad hebben, is een 1-1 wel zuur om naar daar te gaan.
Geloof er maar niks van. Uitmatchen dit jaar zijn echt slecht. Zelfs in Sheriff niet gewonnen, in hacken verloren. Telkens met een absolute non match.Als we HLN mogen geloven dan komt het wel goed vanavond met rsca, veel geblesseerden blijkbaar bij AEK
Kunnen ze er weer een penalty drama aan overhoudenGelijkspel zou wel een heel knap resultaat zijn.

Moeilijke keuze, coefficient of een penaltydramaKunnen ze er weer een penalty drama aan overhouden![]()
ik zie ze toch liever doorgaan eigenlijk, die landencoëfficient is ook voor Club héél belangrijk -> je ziet maar opnieuw dat we van een 2e plaats in de competitie toch in de CL kunnen geraken -> zou zuur zijn om dat af te geven.Moeilijke keuze, coefficient of een penaltydrama
Ik vrees er echt voor. Anderlecht dat op verplaatsing weer een zoveelste non match gaat spelen, en Athene dat zijn non match in Brussel heeft gespeeld. Zou me niet verbazen als dat een droge 3-0 wordtik zie ze toch liever doorgaan eigenlijk, die landencoëfficient is ook voor Club héél belangrijk -> je ziet maar opnieuw dat we van een 2e plaats in de competitie toch in de CL kunnen geraken -> zou zuur zijn om dat af te geven.
Ik hoop echt van niet, jammer dat ze het nergens uitzendenIk vrees er echt voor. Anderlecht dat op verplaatsing weer een zoveelste non match gaat spelen, en Athene dat zijn non match in Brussel heeft gespeeld. Zou me niet verbazen als dat een droge 3-0 wordt
Je kan altijd zienIk hoop echt van niet, jammer dat ze het nergens uitzenden
ik heb het ondertussen gevonden