UEFA Europa League 2025-2026

Dat Kana terug in de basis staat bij RSCA verschiet ik wel van. Is toch serieus door het ijs gezakt bij zijn passage bij KV Kortrijk.

Nog lang een Kana believer gebleven, maar gewoon teveel gestagneerd vooral door veel teveel blessureleed. Zonde, want blijft wel een mooie voetballer, zelfs nu. Maar de Kana van de playoffs onder Kompany gaan we nooit meer te zien krijgen. :(

Ach , die Zweden hadden wel al meer wedstrijdjes in de benen , fysiek konden we niet mee na 30 min
LIansana /Saliba echt wel toppers
Verdedigend heel zwak , zowel Maamar ( Camara zal wel spelen) als Hey
Angulo beste man opt veld gewoon

Zolang we maar doorstoten, dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Maar het zal niet makkelijk worden, volgende week kunnen die Zweden op hun eigen kunstgras spelen.

Na 1 match tegen een Zweeds middenmotor, die volgens wat ik overal lees zelfs niet overtuigend werd gewonnen.
Ik heb ook de oefenmatchen gekeken , toch iets heel anders dan Ritske imo .
We zullen kijken binnen paar maanden dan spreken we nog is

Zwakke prestatie.

Mauve tv pak ik niet. Op den duur kan je overal abonnementen afsluiten

Zwak is een understatement..

En MauveTV is 25€ voor een jaar, dat heb ik er nog wel voor over.. (Ik heb dat een tijd geleden genomen voor die "docuserie", maar nog niet aan begonnen)

Verlengingen. Schandelijke vertoning. Nuja hier niet van winnen, dan heb je in de Europa League niks, maar dan ook niks te zoeken

We maken het onszelf weeral zo moeilijk.

Maar ook geen verrassing, ik had het weken geleden al voorspeld dat we het hier heel moeilijk gingen krijgen.

Terug
Bovenaan