Die fout van Anderlecht was wel niet van de poes. Als ze daar maar geen kater aan overhouden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die fout van Anderlecht was wel niet van de poes. Als ze daar maar geen kater aan overhouden.
Wanneer speelt Antwerp Europeesmijn excuses het was sterker dan mezelf

Ik zie ze eruit gaan. Werkelijk niemand is in vorm. Volledig aan zichzelf te danken danFuck dees, minstens 10 duvels heb ik nodig om deze kutprestatie door te spoelen...nog 2 te gaan

Eruit zoals ik al dacht.En dan nog n penalty gemist, t feest kan niet op vandaag![]()
Aaaah die mannen hebben zich kunnen sparen voor vandaag. Zo ist makkelijk hèWat een schandalige vertoning tegen een ploeg die recent 1-6 slaak kreeg in hun eigen competitie.
is dat al bekend dat het tegen utrecht is?Dat wordt een triest Europees parcours dit seizoen, want in de Conference League tegen een Utrecht zullen we ook niet doorstoten.
Utrecht gaat toch door in de EL?Dat wordt een triest Europees parcours dit seizoen, want in de Conference League tegen een Utrecht zullen we ook niet doorstoten.