Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bah smerige fout, terechte rode kaart ! Nu tegen 10 en gas geven
Volgens Bart Raes scoorde Sven Vermant ook tegen de Rangers deze campagne.Volgens Bart Raes nochtans hélemáál géén vijandige sfeer daar in Glasgow. Hij zal dus thuis gebleven zijn.
Ik had die 2 keer geel gegeven. 1 voor trui uit te doen en 1 voor die BH uit te doen. Welke reden praat dit nu goed om dat te doen om daar dan in uwe blote bast gaan te staan. Precies een pindanootje als bovenkamerWaarom dat truitje uittrekken.. voetballers en hun ego..
Stel je voor dat het dan nog offside wasIk had die 2 keer geel gegeven. 1 voor trui uit te doen en 1 voor die BH uit te doen. Welke reden praat dit nu goed om dat te doen om daar dan in uwe blote bast gaan te staan. Precies een pindanootje als bovenkamer
Awel mij leek dat zo. Maar echt duidelijke beelden niet gezienStel je voor dat het dan nog offside was
Maar Brugge kan voorlopig enkel maar echt presteren in Europa, in de competitie legt zelfs Westerlo er 5 in het mandje tegen Club.Als ik hier Genk zie taffelen en Brugge wat hier in 3de versnelling wint, dan is het verschil toch groot ondertussen in de competitie. Dat kan al gaan van looplijnen tot controles.