Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik ben in Glasgow.
Herkenbaar, heel raar ook van hele dag drinken naar ineens 2u drooglegging.Ja, ik ben in Glasgow.
Het was geen geweldige match, maar wel fijn de punten te pakken.
De sfeer was redelijk, maar ik merkte wel dat er geen drank was.
Tja, klassiek geval van nonchalance na een Europese masterclass. Europa heeft altijd gevolgen voor matchen in de competitie...Maar Brugge kan voorlopig enkel maar echt presteren in Europa, in de competitie legt zelfs Westerlo er 5 in het mandje tegen Club.
Na de Europese masterclass is er 2-0 gewonnen van STVV ;-). Of bedoel je nonchalance na de Masterclass tegen STVV?Tja, klassiek geval van nonchalance na een Europese masterclass. Europa heeft altijd gevolgen voor matchen in de competitie...
Gisteren na de match heb ik nog pinten liggen drinken met Thomas Buffel. Een paar maten waren die tegengekomen.Herkenbaar, heel raar ook van hele dag drinken naar ineens 2u drooglegging.

Genk toch, 1e helft gedomineerd en toch 0-1 achter. Hopelijk zetten ze het recht in de 2e helft
Dat moet er toch eentje voor het Guinness Book of Records zijn toch?Niet te geloven dees..
![]()
Onwaarschijnlijk: AS Roma mist 3 (!) penalty's in evenveel minuten (en twee Belgen spelen een hoofdrol) | sporza
Een hattrick die je zelden ziet. AS Roma miste tegen Lille maar liefst 3 penalty's in evenveel minuten en in die dolle episode speelden twee Belgen een hoofdrol. Volgt u hieronder even mee?sporza.be
De 2e Europese week was... iétsje minder helaasGoeie eerste Europese week voor de coëfficiënt idd
Ik heb hier nog een DVD liggen van het jaar 2001-2002 en toen werd de Genkse sfeer de beste van België genoemd. Maar ons bestuur heeft dat door de jaren gewoon kapot gemaakt. Nu de laatste dagen hebben ze ons weer een mes in de rug gestoken door te zeggen dat we geen uitfans meer mogen meepakken op STVV volgend jaar.10600 toeschouwers voor een Europese wedstrijd is toch ook maar laag?
Op wie hebt ge het nu: het bestuur of die stoere patsers met hun bivakmutskes?Ik heb hier nog een DVD liggen van het jaar 2001-2002 en toen werd de Genkse sfeer de beste van België genoemd. Maar ons bestuur heeft dat door de jaren gewoon kapot gemaakt. Nu de laatste dagen hebben ze ons weer een mes in de rug gestoken door te zeggen dat we geen uitfans meer mogen meepakken op STVV volgend jaar.
Alles maken die klootzakken kapot.