UEFA Europa League 2025-2026

Ik heb hier nog een DVD liggen van het jaar 2001-2002 en toen werd de Genkse sfeer de beste van België genoemd. Maar ons bestuur heeft dat door de jaren gewoon kapot gemaakt. Nu de laatste dagen hebben ze ons weer een mes in de rug gestoken door te zeggen dat we geen uitfans meer mogen meepakken op STVV volgend jaar.

Alles maken die klootzakken kapot.
Ik denk dat je achter die beslissing om geen uitfans mee te nemen naar STVV eerder moet zoeken naar een "diepere" reden. Zou dat niet gewoon pro-actief optreden zijn van het bestuur om geen/minder sancties opgelegd te krijgen van de pro league?

Op wie hebt ge het nu: het bestuur of die stoere patsers met hun bivakmutskes?
En daar hebben wij als gewone fans iets mee te maken?

Ik ga alles mee. Matchen thuis, matchen uit, Europees,...

Ja, ik voel mij echt genaaid door het bestuur door die beslissing.

En daar hebben wij als gewone fans iets mee te maken?

Ik ga alles mee. Matchen thuis, matchen uit, Europees,...

Ja, ik voel mij echt genaaid door het bestuur door die beslissing.
Maar als je als bestuur ziet dat je fans zichzelf niet kunnen reguleren moet je toch iets doen?

Iedereen straffen is op zich nooit ok, maar zo gaat het wel in de algehele maatschappij (los van voetbal)... Sommige kunnen zich niet aan de regels houden, dus moet iedereen mee in nog meer dwaze regels, etc..

Maar als je als bestuur ziet dat je fans zichzelf niet kunnen reguleren moet je toch iets doen?

Iedereen straffen is op zich nooit ok, maar zo gaat het wel in de algehele maatschappij (los van voetbal)... Sommige kunnen zich niet aan de regels houden, dus moet iedereen mee in nog meer dwaze regels, etc..
Klopt. Was tussen Anderlecht en standard ook zo. Als het elke match iets is. Tja dan moet je zulke dingen doen.

Toch vreemd. Je speelt een heel seizoen uiteindelijk voor die Europese plekken... En dan komt maar de helft opdagen voor wat toch leuke matchen zijn.
Bij Genk gaan heel veel gezinnen kijken, dikwijls met jonge kinderen. Dan naar een match gaan kijken dat pas na 21 uur begint, is wel heel laat door de week.

Onverhoopt en blijk van toch n soort van vechtersmentaliteit ! Hopelijk zijn we nu ook vertrokken voor de rest van t seizoen, al heb ik daar gelet t spelbeeld van de eerste helft weinig vertrouwen in..

Heymans was in charleroi al n machien !

Heymans is een speler die als ie in vorm zit, scoort met de ogen dicht. Maar eenmaal die vorm weg is dan blijft er niet veel meer over qua meerwaarde. Dus volop van profiteren nu ie in vorm is.

Nu gaat ie natuurlijk dit seizoen mijn ongelijk bewijzen

Celtic - Roma.
Waar is die ref eigenlijk mee bezig? 😂 Zo zwak. Fluit duidelijke fouten gewoon niet

1 minuut extra tijd, niks aant handje dus kan perfect affluiten. Laat doorspelen en fluit dan opeens uit het niks penalty voor Celtic. Je ziet in elke herhaling dat Engels gewoon weg schuift op het nat veld

Schmeichel is nog zwakker. Hoeveel slechte passes die al gegeven heeft door de as van het veld..

Terug
Bovenaan