starspike
Well-known member
Ge bewijst alleszins allemaal mijn punt, nl. dat Heynen gewoon de meest onderschatte speler is in onze competitie. Die hoort gewoon altijd in de kern. Zo simpel. En iedereen die zegt dat dat niet zo is, heeft nooit echt op Heynen gelet. Heynen > Raskin. Onontkenbaar voor iedereen die Heynen ECHT bezig heeft gezien. (Die heeft de laatste twee seizoenen overigens meer op de 6 gespeeld dan iets anders. Dit is pas terug veranderd naar een positie waar die NOG beter is na een week of drie onder Hayen).
Soit. Ik zal het nog meermaals herhalen en evenveel keer zal bewezen worden hoe weinig mensen beseffen hoe goed die jongen is. Gisteren alweer fenomenaal en niet voor de eerste en zelfs niet voor de vijftigste keer. Maar goed dat de Duivels zo geweldig zijn de laatste tijd dat ze zo iemand niet kunnen gebruiken
Soit. Ik zal het nog meermaals herhalen en evenveel keer zal bewezen worden hoe weinig mensen beseffen hoe goed die jongen is. Gisteren alweer fenomenaal en niet voor de eerste en zelfs niet voor de vijftigste keer. Maar goed dat de Duivels zo geweldig zijn de laatste tijd dat ze zo iemand niet kunnen gebruiken