SomeDude
Banned
Nuja moest Eddy of iemand anders , maakt niet uit , zeggen van die voetballer zou dat een homootje zijn , daar zou ook wel heel wat commotie over zijn.
En Deschacht niet vergetenOcharme RonaldoDienen heeft al veel mogen horen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nuja moest Eddy of iemand anders , maakt niet uit , zeggen van die voetballer zou dat een homootje zijn , daar zou ook wel heel wat commotie over zijn.
En Deschacht niet vergetenOcharme RonaldoDienen heeft al veel mogen horen

Denk niet dat Ronaldo wakker ligt van de Belgische persOcharme RonaldoDienen heeft al veel mogen horen
Wat is er dan precies denigrerend aan?Denk niet dat Ronaldo wakker ligt van de Belgische pers
Denigrerende uitspraken doen over sporters als sportjournalist is gewoon not done , sjans dat het niet bedoelt was voor in de show , maar een sanctie zal toch volgen (en is er al door hem op non-actief te zetten) . Ontslag is een stap te ver .
Ik begrijp gerust wat je wilt zeggen dat alles een plaats heeft. En natuurlijk is zijn timing ongelukkig gekozenNegeer gerust al de rest. Je snapt toch waarom het in die context niet geweldig is voor de werkgever?
Als Niels De Spatader, elke keer er met hem gelachen wordt zo heftig moet reageren, dan heeft die geen tijd meer om te ‘zingen’Ocharme RonaldoDienen heeft al veel mogen horen

Moest niemand dat op sociale media gezwierd hebben had mss 10 man dat gehoord
Van O Neal werd ook gezegd dat dat een kolos is, zie eigenlijk geen verschil.
Van Lukaku zeggen ze dat toch ook vaak?
Dus blijft enkel Caprieux over![]()
Vraag anders aan The Cats wat ze er denigrerend aan vonden?Wat is er dan precies denigrerend aan?
Dat ze lesbisch zijn, dat ze een kolos is of een manneke?
De taalmop die gewoon onnozel is?
Hans Vandeweghe doet ook denigrerende uitspraken
'Meesteman-grapje' is gewoon de achternaam volgens mij. Die van mij is ook al veel op andere manier uitgesprokenDat vond ik dan inderdaad nog de minst erge. Een basketbalspeelster 'een kolos' noemen zou ook een compliment kunnen zijn (ik zou bv. liever niet willen basketten tegen een kolos, man of vrouw). Lukaku is ook een beest, door zijn fysiek, en daar zou ik ook niet tegen willen verdedigen.
Maar 'Meesteman', 'Het manneke', dat is persoonlijk uitlachen op basis van hun geaardheid.
Je laat gewoon alle belangrijke dingen tussen die zinnen wegVraag anders aan The Cats wat ze er denigrerend aan vonden?
Het gaat hier over Olympiers die op 1 punt van de halve finale stonden , en die dus alle lof en steun verdienen van dit land.
Dat dan een sportjournalist(iemand met verstand van zaken dus) uitspraken doet als : Gepoept zal er wel niet geweest zijn? Emma Meesteman , tmanneke, de kolos , ebde die al eens bekeken , 1 van die Mestdaghs is lesbisch zekers ? Is behoorlijk denigrerend.

Je blijft het zeggen, maar weet maar half waar het om gaat, precies.Meesteman is gewoon de achternaam volgens mij. Die van mij is ook al veel op andere manier uitgesproken
Carpreaux door haar manier van spelen/doen
Beide imo niets te maken met geaardheid (zijn die zelfs wel lesbisch, geen idee)
Nee die 'meeste man' is echt puur de naam volgens mij. Ze heeft er ook geen probleem mee om al 6j in een land te spelen waar wetten tegen homo's/lesbiennes bestaan. Dus als je daar zoveel aanstoot aan neemt dan ga je in Spanje ofzo spelen.Je blijft het zeggen, maar weet maar half waar het om gaat, precies.
Ze heet Meesseman. "Meeste man" is gezien het gesprek heel duidelijk over haar uiterlijk/geaardheid. Net als die kolos. Ja, dat kun je zo apart zien, maar het was niet apart. Het was wel degelijk in de context van: grote "vrouwen", ze zijn allemaal homo. Daar ging het om. Herleid tot hun seksualiteit op basis van vooroordelen en clichés.
Jij bent aan het verdedigen wat Demarez niet eens verdedigt, hè. Die heeft spijt van wat hij zei en hoe het overkwam bij de dames. Jij probeert ervan te maken dat het geen probleem was, ondanks hoe het overkwam. Dat zegt de persoon die de uitspraken gedaan heeft zélf niet eens.
Ze noemt Meesseman hé ,zoek het op .Nee die 'meeste man' is echt puur de naam volgens mij. Ze heeft er ook geen probleem mee om al 6j in een land te spelen waar wetten tegen homo's/lesbiennes bestaan. Dus als je daar zoveel aanstoot aan neemt dan ga je in Spanje ofzo spelen.
Tja hij kan moeilijk zeggen: 'sorry voor wat we hebben gezegd, al weet ik eigenlijk niet goed waarom jullie daar zo aanstoot aan nemen'
Wat moet ik precies opzoeken?Ze noemt Meesseman hé ,zoek het op .
Je blijft zeggen dat Meeste man haar naam is , ookal hebben verschillende al gezegd dat ze Meesseman heet .Wat moet ik precies opzoeken?
Nee dat zeg ik helemaal niet ik zeg dat dat een taalgrapjes van Eddy was (nou ja wss ook ergens gehoord).Je blijft zeggen dat Meeste man haar naam is , ookal hebben verschillende al gezegd dat ze Meesseman heet .
Een taalgrapje waar Emma Meesseman niet mee kan lachen zo blijkt .En dat kan ik best begrijpen.Nee dat zeg ik helemaal niet ik zeg dat dat een taalgrapjes van Eddy was (nou ja wss ook ergens gehoord).
Gast je blijft beweren dat Meesteman gewoon haar naam is. Dat is 200 % bullshitWat moet ik precies opzoeken?
Heel wat mensen lijken hier niet te begrijpen dat dit op de werkvloer gebeurd is, wat effectief wel een heel ander gegeven is dan "aan den toog".Ik snap niet dat hier zelfs discussie over kan zijn. Moest ik zoiets op mijn werk uitkramen lig ik ook direct buiten. Dezelfde onzin openbaar omroepen... Het is maar te hopen dat die zijn carrière ten einde is. Als je dit onder de mat veegt kan je alles onder de mat vegen.