Mja het ergste voor mij zijn de persoonlijke 'mopjes' over specifieke speelsters. Hij gaat sowieso te ver he.
Als hij nu enkel gezegd had: 'op dat feestje samen met de hockeyploeg zal er niet veel gepoept zijn', dan had ik dat al veel minder erg gevonden. Ook niet echt speciaal grappig, maar met dat soort 'humor' is voor mij niks mis. Maar hij doet dat dan ook nog wel (per ongeluk) live terwijl hij aan het werk is.
Dat mopje van 'meesteman' heeft hij volgens mij niet eens zelf verzonnen, waarschijnlijk is dat het niveau tussen journalisten onderling wanneer de camera's niet draaien. En die andere persoonlijke opmerkingen over andere speelsters... Dat is ver over de schreef.
Voor mij moet gewoon zijn werkgever beslissen wat ze ermee doen. De rest mag roepen wat ze willen (ontslag eisen etc.), maar als slachtoffer bepaal je niet zelf de straf voor de dader. Ze kunnen juridische stappen nemen, maar dat zou wel echt heel ver gaan (en dan maak je het in dit geval misschien alleen maar erger, want nog meer media aandacht). Ik verwacht echter wel dat de VRT hem gaat ontslaan, omdat ze niet anders durven onder publieke druk.