Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik mijn afspraken bevestigde, kreeg ik te lezen dat afspraken of uitnodigingen via de lijst, ongeldig waren. Dus je gaat 2x moeten gaan.heb afspraken vast gelegd voor pfizer. (volgende week 1e prik).
nu ik ben -41 jarige, ik zou alsnog mij vrijwillig opgeven voor J&J omwille dat die maar 1 prik is.
ben bang dat ik me opgeef,(van zodra dit toegelaten is voor de gene die vrijwillig dat vaccin willen) dat ik dan automatisch mijn pfizer afspraken verlies.... beter maar laten zoals het is zeker?
IdemOok eerste dosis Pfizer gehad vandaag. Ging allemaal wel vlot. 12 juli is mijn 2e shot.
Waarom liever Moderna dan Pfizer? Zijn toch beiden mNRA?Spijtig dat ik niet in Hasselt of Leuven woon, dan had ik ook kans om het Moderna vaccin ye krijgen, nu zit ik let Pfizer.
Dat mRNA maakt me niks uit, ik kijk vooral naar het aantal bijwerkingen en de kans op ernstige bijwerkingen en daar scoren Moderna en J&J het beste.Waarom liever Moderna dan Pfizer? Zijn toch beiden mNRA?
Ik krijg vrijdag Moderna. Wou eigenlijk J&J maar 't is blijkbaar niet van te kiezen om één of andere reden.
(45jaar Hasselt)
Een week sneller, vier weken interval.Moderna is 1 of 2 weken sneller de 2e spuit zeker?
Dat mRNA maakt me niks uit, ik kijk vooral naar het aantal bijwerkingen en de kans op ernstige bijwerkingen en daar scoren Moderna en J&J het beste.
Een week sneller, vier weken interval.
Klopt, maar bij Pfizer ben je een week na de 2de al beschermd en bij Moderna na 2 weken pas geloof ik. Dus dan komt het nog op hetzelfde neer.Moderna is 1 of 2 weken sneller de 2e spuit zeker?
Och God, ik heb nu al regelmatig een aft of 2/3 in mijn mondEen grote aft aan de binnenkant van m’n mond helemaal bovenaan. Waardoor die dus de hele dag tegen m’n tanden schuurt en dus constant pijn doet.

How, dacht dat ik hier in het ergernissen topic zatOch God, ik heb nu al regelmatig een aft of 2/3 in mijn mond![]()

Haha, dacht dat het een bijwerking was van het vaccinHow, dacht dat ik hier in het ergernissen topic zat![]()

Ik hoop echt dat ze bij dat corona-passpoort daar rekening mee houden, anders moet ik een echt volledig nutteloze PCR test laten uitvoeren (want vetrekken 9 en 10 dagen na onze 2e prik)Klopt, maar bij Pfizer ben je een week na de 2de al beschermd en bij Moderna na 2 weken pas geloof ik. Dus dan komt het nog op hetzelfde neer.
Maar je krijgt pas groen licht voor het certificaat 2 weken na eender welke 2e inenting. Dus ben ik blij dat het Moderna is hier, wegens groen licht op 26/7 dan en m'n verlof begint magisch gezien op de... 26eKlopt, maar bij Pfizer ben je een week na de 2de al beschermd en bij Moderna na 2 weken pas geloof ik. Dus dan komt het nog op hetzelfde neer.

Ik hoop het ook. Ik krijg mijn 2de spuit de eerste dinsdag van mijn 3 weken durende verlof. Zou wel fijn zijn als ik na die eerste week kan kiezen of ik naar het buitenland wil gaan of niet. Ook al staat het nu nog niet op de planning.Ik hoop echt dat ze bij dat corona-passpoort daar rekening mee houden, anders moet ik een echt volledig nutteloze PCR test laten uitvoeren (want vetrekken 9 en 10 dagen na onze 2e prik)
Gevaccineerd + twee weken is overal gecommuniceerd.Ik hoop het ook. Ik krijg mijn 2de spuit de eerste dinsdag van mijn 3 weken durende verlof. Zou wel fijn zijn als ik na die eerste week kan kiezen of ik naar het buitenland wil gaan of niet. Ook al staat het nu nog niet op de planning.