Dan wel zonder loopschoenen (of géén loopschoenen meer aan de finish).19km/u gemiddeld. Had Abdi meegedaan hij had kunnen winnen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan wel zonder loopschoenen (of géén loopschoenen meer aan de finish).19km/u gemiddeld. Had Abdi meegedaan hij had kunnen winnen![]()

Hij is ook geen Superman ehTuurlijk gaat die hier vol (toch zeker tot voorsprong geruststellend is) wat is dat voor zever. Anders ben je niet moe op einde
Pidcock is meer type Iserbyt die mannen wegen 55kg die missen pure power op parcours als dit

Roeselare lag er ook slecht bij hoorDan wel zonder loopschoenen (of géén loopschoenen meer aan de finish).![]()

Ik vind eerlijk gezegd niet dat hier veel te vergelijken viel met Dendermonde vorig jaar. Buiten dat het modderig was. Dendermonde was gewoon stoempen van start tot finish. Daar kwam helemaal niks techniek bij kijken. Moesten ze daar ooit van de fiets om een berg op te lopen ? Lag er uberhaupt wel een berg in ? Geen bergop wil ook zeggen geen bergaf dus lag de snelheid een pak lager. Ook heb ik ze daar nergens zien glibberen en glijden. Dat was gisteren toch wel even iets anders.Als Van Aert een parcours en omstandigheden op zijn maat heeft is er weinig aan te doen.
Het was gewoon afwachten omdat het de eerste van het seizoen is.
Het parcours heeft veel weg van Dendermonde verleden jaar. Gewoon 1h een loodzwaar parcours afhaspelen.
.Iserbyt loopt bij dit soort waterstanden het risico te verdrinken natuurlijk... iets waar enkel van der Haar en Pidcock ook last van hebben.Soit... spijtig dat Eli last had van opspattend water. Anders hadden we misschien nog een tweestrijd gezien.
Nee sorry, hij zag er uit alsof hij een potje gejankt had. Hij zal wel last hebben gehad van het water, maar dat was volgens mij voor elke renner hetzelfde. Ik vind het een beetje zielig dat hij dit als excuus probeerde in te roepen. Er is echt niks mis met het feit dat Wout en Mattthieu gewoonweg beter zijn. Iedereen heeft dat ondertussen wel door, behalve Eli blijkbaar. Dat wil helemaal niet zeggen dat Eli, Toon en de rest sukkelaars zijn. Dat wil gewoon zeggen dat die andere 2 supermensen zijn.

Was inderdaad een truitje gemaakt uit speciale water en vuil afstotende vezels.Hebben jullie ook opgemerkt hoe proper het truitje van Pidcock was bij aankomst?
Was dat een truitje vervaardigd uit speciaal materiaal?
Had op Instagram gezien dat ze hun nieuwe truitjes voorgesteld hadden. Gisteren wel niet op gelet in Boom. Zal iets nieuw zijn om daar meteen mee te rijden zeker.Wat ik vooral raar vind is dat hij al in een uitrusting van bioracer reed. Heb ik Nieuwjaar gemist?

Wat ik mij daar vooral bij afvraag is, hoeveel kost dit grapje bioracer zo ineos sponsoren.Wat ik vooral raar vind is dat hij al in een uitrusting van bioracer reed. Heb ik Nieuwjaar gemist?
Dat zal wel wat kosten. Maar ik denk ook wel dat dit veel opbrengt. Maar ze zouden toch nog aan hun designtaal moeten werken, denk ik. Castelli heeft bvb aparte designs voor vrouwen, ik heb de indruk dat dat niet het geval is voor BioracerWat ik mij daar vooral bij afvraag is, hoeveel kost dit grapje bioracer zo ineos sponsoren.
En ten tweede hoe verhoudt de kledij zich tegenover castelli waarmee ze vorig jaar reden.
Die hebben toch vrouwen ook?Dat zal wel wat kosten. Maar ik denk ook wel dat dit veel opbrengt. Maar ze zouden toch nog aan hun designtaal moeten werken, denk ik. Castelli heeft bvb aparte designs voor vrouwen, ik heb de indruk dat dat niet het geval is voor Bioracer
Geen aparte lijn met damesontwerpen, 't zijn krek dezelfde ontwerpen als voor de mannen volgens mij...Die hebben toch vrouwen ook?
Wat ik wel vreemd vind is dat ze bv Rosius (sprintster) sponsoren maar geen loopkledij verkopen in hun shop
Hij is ook geen Superman eh![]()

Ze hebben er wel hoorGeen aparte lijn met damesontwerpen, 't zijn krek dezelfde ontwerpen als voor de mannen volgens mij...
Verkopen ze toch wel ?Die hebben toch vrouwen ook?
Wat ik wel vreemd vind is dat ze bv Rosius (sprintster) sponsoren maar geen loopkledij verkopen in hun shop
Elke woord lezen he, er staat 'in hun shop' (bedoel dus de shop op hun site)Verkopen ze toch wel ?
Maar is niet alles zo gepersonaliseerd bij Bioracer, dus niet zoals de andere merken dat ze eigen designs op de markt brengen.
Bioracer sponsort ook mijn atletiekclub, dus we hebben een hele uitgebreide garderobe van Bioracer
Als je in de shop naar custom gaat kan je wel naar hun atletiekkledij gaan op hun andere websiteElke woord lezen he, er staat 'in hun shop' (bedoel dus de shop op hun site)
.Ja maar dat is customAls je in de shop naar custom gaat kan je wel naar hun atletiekkledij gaan op hun andere website.
Ik kan op hun website wel atletiekkledij kopen met het design van mijn atletiekclub.
Ze zijn vooral bekend als wielermerk en ze zijn dus als bedrijf nog voorzichtig wat ik begrijp.
Om dan meteen een eigen lijn te gaan beginnen is denk ik moeilijk , zeker als je dan moet concurreren met bvb. een Nike wat bijna ondoenbaar is.
Dan is focussen op clubs en hun teamwear iets winstgevender.
Bioracer schijnt een massa custom truitjes te maken. Een kameraad zijn vader gaat golfen (yup) met iemand die een hoge functie heeft bij bioracer, ze hebben daar blijkbaar meer dan 40 designers in dienst. Daar verschoot ik toch wel van.Verkopen ze toch wel ?
Maar is niet alles zo gepersonaliseerd bij Bioracer, dus niet zoals de andere merken dat ze eigen designs op de markt brengen.
Bioracer sponsort ook mijn atletiekclub, dus we hebben een hele uitgebreide garderobe van Bioracer