Dat is een ander frame. Kijk naar die bovenbuis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De logica zegt dat Van Aert beter is... het alternatief is al de rest slechter is en dat lijkt ver gezocht.Hebben we VA de laatste 2/3 jaren al ooit zo sterk weten zijn of is de tegenstand gewoon minder? (en dan heb ik het niet op MVDP).
Vorig jaar bv. had hij toch veel meer moeite in de wedstrijden zonder MVDP.
Bevestiging zal pas komen van zodra mvdp weer meedoet, maar vorig seizoen duurde het inderdaad een tijdje eer Wout een veldrit kon winnen bij zijn rentree. Hij lijkt dus een pak sterker te zijn. Laat ons hopen op een paar geweldige duels de komende 2 maanden.Hebben we VA de laatste 2/3 jaren al ooit zo sterk weten zijn of is de tegenstand gewoon minder? (en dan heb ik het niet op MVDP).
Vorig jaar bv. had hij toch veel meer moeite in de wedstrijden zonder MVDP.
Dat zou ik durven betwisten. MVDP is ook geen prutser natuurlijk.Nu, de parcours lagen hem ook wel als gegoten, buiten vandaag dan.
Geef die kerel modder en een zwaar parcours en ze zijn allemaal gezien, incl. MVDP.
Parcoursen in échte zware modder en MVDP wordt ook op ruime achterstand gereden.. VA is trouwens een pak sterker ivg met vorige winter.Dat zou ik durven betwisten. MVDP is ook geen prutser natuurlijk.
Maar één ding staat vast met deze vorm gaat het spannend worden.
Trouwens de bevestiging van Pidcock dat hij de hype niet kan waarmaken. Zoals verwacht natuurlijk.
![]()
Dat is een ander frame. Kijk naar die bovenbuis.
Zal voor te lopen zijn?Die bovenbuis heeft precies een deuk gekregen. Kvind em maar lelijk
edit: maar sowieso al geen Pinarello fan
Vorig jaar hadden we toch zo 1 cross gehad. Toen was MVDP bijna afgestapt en vond hij dit geen cross-waardig parcours.Dat zou ik durven betwisten. MVDP is ook geen prutser natuurlijk.
Maar één ding staat vast met deze vorm gaat het spannend worden.
Trouwens de bevestiging van Pidcock dat hij de hype niet kan waarmaken. Zoals verwacht natuurlijk.
Ja maar in Dendermonde hadden ze zich vorig jaar vergist tussen (cyclo)cross en Cross Cup.Vorig jaar hadden we toch zo 1 cross gehad. Toen was MVDP bijna afgestapt en vond hij dit geen cross-waardig parcours.

Toen was het ook wel zeer erbarmelijk als ik het mij goed herinner.Vorig jaar hadden we toch zo 1 cross gehad. Toen was MVDP bijna afgestapt en vond hij dit geen cross-waardig parcours.

Die mensen moesten ze castreren met twee stenen….Tja volgens sommigen is MTB ook een 'bagger in de modder' sport ..
Benieuwd hoeveel mensen nog altijd denken dat zijn kniepijn voor het wk in Leuven een verzinsel was...VDP zijn programma word een week uitgesteld, het herstel van zijn knieblessure gaat trager dan gedacht.. Hij begint er dus aan in Dendermonde in plaats van Rucphen.