Pieterjan94
Well-known member
MvdP is toch te weinig vechter.
Wollongong gemist??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MvdP is toch te weinig vechter.
Dit was nochtans zeker geen typisch Wout parcours, met uitzondering van die 1ne lange loopstrook. Voor de rest was het een snel parcours waar pure PK's toch net iets minder van belang zijn. Wat we vandaag hebben gezien zou een jaar of 2-3 geleden toch gene waar geweest zijn denk ik.Woutje was vandaag gewoon net iets beter op het einde. Maar goed, de volgende keer is het weer voor VDP. Het hangt een beetje af van het parkoers en de dagvorm. Echt veel verschil zit er niet op.
De rest staat amper op de foto.
Klopt volledig. Het is een eeuwigheid geleden dat wout nog eens kon winnen van mathieu op een "gewone" cross zonder giga modder of uitzonderlijk veel lopen.Dit was nochtans zeker geen typisch Wout parcours, met uitzondering van die 1ne lange loopstrook. Voor de rest was het een snel parcours waar pure PK's toch net iets minder van belang zijn. Wat we vandaag hebben gezien zou een jaar of 2-3 geleden toch gene waar geweest zijn denk ik.
Staat Van Aert niet aan de start en laat VDP het niet laat lopen in de laatste ronde rijdt hij Sweeck en Pidcock op een minuut. Dat is bijna het dubbele van in Antwerpen. Dan zouden we echt niet spreken van een VDP niet op niveau. Val Di Sole was duidelijk gewoon slechte dag, geen vertrouwen op het ijs, ..Het mag idd duidelijk zijn dat VDP echt niet op niveau is zoals anders in het veld, jammer maar het is niet anders. Cross in Val Di Sole was ook on-Mathieus he, hij kreeg daar, met alle respect, Bastaens niet losgereden, ... .
Deze periode afwachten. Diegem gaat veel zeggen, dat is zijn wedstrijd.Het mag idd duidelijk zijn dat VDP echt niet op niveau is zoals anders in het veld, jammer maar het is niet anders. Cross in Val Di Sole was ook on-Mathieus he, hij kreeg daar, met alle respect, Bastaens niet losgereden, ... .
Ik verwacht toch van een journalist die vaak aanwezig is in de wielersport dat je dat gewoon weet.
Eeuwig zonde dat die vorig jaar geen WK is geworden door dat geklungel van haar landgenote.Als het op de weg mag waarom niet?Is een dropper eig toegestaan bij cx?
Kvind het precies niet direct terug.
Er is geen expliciet verbod. Maar waarom zou je het willen op uw fiets zetten?Is een dropper eig toegestaan bij cx?
Kvind het precies niet direct terug.

Van Aert had bijlange geen slechte dag.Ik zag al in de eerste ronde dat VA afzag gelijk de beesten. Hij had echt een slechte dag want hij moest steeds een gaatje laten elke keer Pidcock of VDP gingen versnellen.
Vrijdag was het omgekeerd. Toen had VDP duidelijk een slechte dag.
Het bleef toch wel spannend zo, tot op het einde. Met Pidcock, die lang mee deed maar finaal toch kraakte.