Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet zeggen dat ik ook al wel even op die hype zit van hem.Nys junior is wel sowieso een geschenk voor de cross qua belangstelling.
Je vergeet Pidcock nog.
Het feit dat hij op de weg ook al zijn talent heeft getoond geeft de cross ook een professioneler imago als wva en van der Poel er niet zijn.Moet zeggen dat ik ook al wel even op die hype zit van hem.
Als hij aan de start komt (buiten als WVA er ook is) zie ik hem het liefst winnen.
Eerlijk gezegd twijfel ik toch aan het professionalisme van de cross hoor.Het feit dat hij op de weg ook al zijn talent heeft getoond geeft de cross ook een professioneler imago als wva en van der Poel er niet zijn.
. Alles is relatief natuurlijk.
als de 2 goden terugkomen , is het normaal gezien en jammer genoeg weer gedaan met de huidige pret
en worden er sommige top 5 rijders opnieuw top 10 rijders.
Voor zover ik heb kunnen checken (ik kan abuis zijn), is het van de Koppenbergcross 2018 geleden dat iemand anders won dan VA of VDP, als die twee aan de start verschenen van de cross.Dat gaat toch de beste graadmeter zijn om te zien hoe hard het niveau gestegen is imo een VDP of een goeie VA aan de start.
Denk je echt dat gemiddelde prof die zonder sportdrank valt niet soms een fietsenwinkel binnen wandelt voor een pot 6d of wat dan ook? De youtube aflevering gemist waar Evenepoel in een Spaans tankstation allerlei reepjes, Isostar en Fanta koopt?
Als er bij de RVV of PR elke 5km iemand van de ploeg staat met wielen en bidons, denk je dat al die mensen voor de ploeg werken? Ik ken iemand die dat doet voor Ineos, zijn neef runt de service course van Ineos en zo is hij daar in terecht gekomen. Hij doet dat een koers of 5 per jaar en that's it. Als hij een achterwiel moet vervangen zal het ook niet de snelste wissel zijn.
Uiteindelijk is veldrijden grotendeels een individuele sport, zoals mountainbike. Pidcock verzamelt daar ook zijn eigen mensen rondom hem.

Ze zijn ook maar heel goed geworden eens ze in de professionele omgeving van een wegploeg terechtgekomen zijn. Hoewel MVDP speciaal is want die ploeg is meegegroeid met hem.Vreemd dat de niet professionele omgeving van het veldrijden zorgt voor de allerbeste wielrenners![]()
Tja, hoe ga je anders op de weg rijden? Met een veldritploeg zal dat lastig gaanZe zijn ook maar heel goed geworden eens ze in de professionele omgeving van een wegploeg terechtgekomen zijn
.

Rijdt Tim Merlier überhaupt nog crossen?Het zijn niet enkel MVDP en WVA
De andere veldrijders waren goed voor zeker 26 overwinningen op de weg dit jaar
Allez maar mijn zin was meer als grapje bedoeld![]()
Hoe bedoel je juist?Vreemd dat de niet professionele omgeving van het veldrijden zorgt voor de allerbeste wielrenners![]()
IddSchoon crossje
Nys is voor de zoveelste keer alweer gevallen.Idd
Nys na het EK toch echt in neerwaartse spiraal