Veldritseizoen 2024-2025

Nys is voor de zoveelste keer alweer gevallen.
Hij kan precies niet meer recht blijven.

Niet normaal hoe dikwijls hij tegenwoordig op de grond ligt. Dat is toch ook een teken dat hij niet goed in zijn vel zit en iets minder oplettend is.
Hij rijdt eigenlijk tegen Boros waardoor hij valt en krijgt dan een beuk langs achter
Kan hij weinig aan doen maar had mss beter gelopen ipv te springen (zoals de meeste deden omdat Boros er lag)
dat Nys maar niet teveel hooi op de vork neemt.
En wegrijden voor de knikkers én nog eens in het veld mee willen doen?
Hij gaat volgende WB skippen dacht ik en rijdt sowieso geen dubbele weekends meer
En doet ook geen Vlaams voorjaar natuurlijk

Om niet te zeggen quasi iedereen.
Ze hebben alleen maar geld erin gestoken en niks van return gehaald.

Juist wel, dat zijn de crossen met spektakel. Wie zit er nu te wachten op een kan-niet-tegen-zijn verlies fake eminem en een derailleurvertrappelende kabouter op een fiets die 2 maten te groot is.
Spektakel? Saaie solo's van begin tot einde meestal ja.. En uw denigrerende taal een beetje dimmen graag. Zo een boertige taal hoort hier niet lijkt me. Ga best op een ander mensen uitschelden en uw frustraties botvieren.. nitwit.

Kijkt er iemand via HBO Max? Ik heb een abbonement genomen met sport, maar de cross staat er niet tussen. Enkel Gullegem en het Frans kampioenschap...

Ik hoop dat Toon wel toch zeker 1 mooie overwinning pakt dit seizoen.

Toch vrij sterk dat hij er ongeveer 2 jaar uit is en toch weer zo sterk voor de dag komt. (Niet gedacht)

Ik hoop dat Toon wel toch zeker 1 mooie overwinning pakt dit seizoen.

Toch vrij sterk dat hij er ongeveer 2 jaar uit is en toch weer zo sterk voor de dag komt. (Niet gedacht)
Als je overtuigd bent van je onschuld, dan laat je je niet zomaar wegzetten, peins ik.
Schorsing uitzitten en terug beginnen, want anders was het werken geblazen. Zie naar Tom Meeusen zijn terugkeer dit jaar.
Vorig jaar toen hij drie crossen reed, vond ik verrassender dan nu. Starten achteraan en tweemaal vierde eindigen.
Zo zie je het verschil tussen een topper en andere veldrijders.
Eindelijk een zware cross en dan krijg je Aerts op de voorgrond. Stel je voor dat hij de enige is dit jaar, die VDP / VA klopt.

Wout valt volgens mij wel te kloppen dit seizoen, MVDP dat worden weer solo's vanaf ronde 2 vrees ik.

En eigenlijk hoop ik dat Michael de regenboogtrui eens pakt.

Terug
Bovenaan