Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij rijdt eigenlijk tegen Boros waardoor hij valt en krijgt dan een beuk langs achterNys is voor de zoveelste keer alweer gevallen.
Hij kan precies niet meer recht blijven.
Niet normaal hoe dikwijls hij tegenwoordig op de grond ligt. Dat is toch ook een teken dat hij niet goed in zijn vel zit en iets minder oplettend is.
Hij gaat volgende WB skippen dacht ik en rijdt sowieso geen dubbele weekends meerdat Nys maar niet teveel hooi op de vork neemt.
En wegrijden voor de knikkers én nog eens in het veld mee willen doen?
4 keer samen met WVA, dus Wout wint er 3 (2 zonder MVDP en WB Dendermonde) en MVDP 10. De weilanden in Dendermonde zijn lekker sompig en zie ik niet meer uitdrogen tegen dan.MVDP gaat 11 crossen rijden waaronder het WK!
Dan weten we al welke crossen we niet hoeven te kijkenMVDP gaat 11 crossen rijden waaronder het WK!

Juist wel, dat zijn de crossen met spektakel. Wie zit er nu te wachten op een kan-niet-tegen-zijn verlies fake eminem en een derailleurvertrappelende kabouter op een fiets die 2 maten te groot is.Dan weten we al welke crossen we niet hoeven te kijken![]()
Spektakel? Saaie solo's van begin tot einde meestal ja.. En uw denigrerende taal een beetje dimmen graag. Zo een boertige taal hoort hier niet lijkt me. Ga best op een ander mensen uitschelden en uw frustraties botvieren.. nitwit.Juist wel, dat zijn de crossen met spektakel. Wie zit er nu te wachten op een kan-niet-tegen-zijn verlies fake eminem en een derailleurvertrappelende kabouter op een fiets die 2 maten te groot is.
Minstens 2 lekke banden gehad natuurlijkHoe ver is Nys weer teruggeslagen.
Als je overtuigd bent van je onschuld, dan laat je je niet zomaar wegzetten, peins ik.Ik hoop dat Toon wel toch zeker 1 mooie overwinning pakt dit seizoen.
Toch vrij sterk dat hij er ongeveer 2 jaar uit is en toch weer zo sterk voor de dag komt. (Niet gedacht)
Eerder te weinig startgeld denk ikZal zich moeten inwerken in zijn nieuwe omgeving, jammer wel.