Veldritseizoen 2024-2025

Ik snap de verbijstering in de media niet goed. Hij was nu wel héél snel weg maar dat hij na 1 ronde al alleen ging rijden was toch gewoon volgens verwachting.

De grootste vraag voor mij vanmiddag was niet "Gaat Mathieu hier de rest verpletteren?" maar eerder "Hoe is Van Gucht op de cross geraakt zonder rijbewijs?" :unsure:

Van Gucht zat daar maar met rode kaken in dat kotje, zichtbaar geprikkeld. Oftewel had hij al enkele pilsen op aan het bierkraam, oftewel heeft die oude knar voor de start van de camera een opmerking gemaakt over z'n uitspattingen en was hij not amused. Misschien mag men bij de VRT stilaan eens denken aan een nieuwe presentator.

Suggesties?

Sep Vanmarcke?
Greg Van Avermaet?
Jan Bakelants?

Van Gucht zat daar maar met rode kaken in dat kotje, zichtbaar geprikkeld. Oftewel had hij al enkele pilsen op aan het bierkraam, oftewel heeft die oude knar voor de start van de camera een opmerking gemaakt over z'n uitspattingen en was hij not amused. Misschien mag men bij de VRT stilaan eens denken aan een nieuwe presentator.

Suggesties?

Sep Vanmarcke?
Greg Van Avermaet?
Jan Bakelants?
Zelf niet meteen de grootste fan van Van Gucht, maar ik vind wel dat hij een goeie combo vormt met Paul. Ook zijn 'analyses' vind ik in de cross vaak beter dan die tijdens wegkoersen. Op 1 of andere manier heb ik wel het gevoel dat die leeft voor zijn vak en goeie uitzendingen wil maken.

Iserbyt nog net kunnen finishen vandaag op iets meer dan 5 min. Na hem nog 2 renners, de resr uit koers gehaald. Had VdPoel een rondje eerder aan zijn inspanning begonnen, was de Belgische kampioen gedubbeld geweest. Hoe vaak zou zoiets al gebeurd zijn?

Zelf niet meteen de grootste fan van Van Gucht, maar ik vind wel dat hij een goeie combo vormt met Paul. Ook zijn 'analyses' vind ik in de cross vaak beter dan die tijdens wegkoersen. Op 1 of andere manier heb ik wel het gevoel dat die leeft voor zijn vak en goeie uitzendingen wil maken.
Ik vind Van Gucht qua persoon een kwal, maar als commentator vind ik hem nog wel aangenaam om naar te luisteren. Zijn kennis bij momenten kan nog wat beter, maar als ik hier op de achtergrond de koers of cross heb opstaan dan heb ik er eigenlijk weinig tot niets op aan te maken. Er zijn genoeg commentatoren met een veel irritantere 'commentaarstem' waar ik echt niet lang naar kan luisteren. Van Gucht heeft dat gelukkig niet.

100x liever RVG dan een Karl om maar iemand te noemen.

Als ik een crosser was, ik zou me toch afvragen wat ik aan het doen ben.
Kan toch niet dat je na een paar minuten al achter de feiten aan bolt.
Ja VDP is een andere categorie.. maar toch

Terug
Bovenaan