Idd stukje dat in het kopje zit en stukje fysiek dat de vele valpartijen zijn sporen nalaten. Helaas!De vele zware valpartijen hebben hem genekt.
Jammer.
Poulidor 2.0
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd stukje dat in het kopje zit en stukje fysiek dat de vele valpartijen zijn sporen nalaten. Helaas!De vele zware valpartijen hebben hem genekt.
Jammer.
Poulidor 2.0
Kom kom de cross is zo een technische sport en geluk speelt echt een zeer grote rol op degelijke parcours.Idd stukje dat in het kopje zit en stukje fysiek dat de vele valpartijen zijn sporen nalaten. Helaas!
Matje is gewoon na Pogi de man van het moment in de wielersport. Talent en goed kopke.Kom kom de cross is zo een technische sport en geluk speelt echt een zeer grote rol op degelijke parcours.
1x de verkeerde lijn pakken en uw wiel dat blokkeert en je ligt er, kan en overkomt echt iedereen wel eens.
Ik ben akkoord dat hij technisch wel wat laat liggen door de focus er niet meer op te hebben, maar draai of keer het die mens kan nog altijd uitmuntend goed op de fiets rijden hoor.
Ik heb het ook wel een beetje gehad met die bagger die mensen op sociale media over MVDP schrijven. Je hoeft geen fan te zijn en ja de cross is op voorhand al zo goed als beslist.
Maar verkoop niet van die ongelooflijke bagger en pure nonsens.
De laatste tijd is het idd niet super voor Michael in de WB.Vanthourenhout zal toch maar een bleke winnaar zijn van de wereldbeker.
.Wat moeten een Jorgensson en Tratnik dan zeggen?De vanthourenhouts, Aertsen en Iserbyten van deze wereld mogen blij zijn dat MvdP en WvA amper tot nooit nog meedoen, anders waren hun contractjes veel minder royaal dan nu.
Zonder die twee is het toch een beetje veel “in het land der blinden is éénoog koning”.

Ik denk eerlijkheidshalve dat VDP diep van binnen daar wel blij mee is.Ik vond al dat hij gisteren in dat interview na de race wat geniepig aan het doen was![]()
VA gaat 'no way' gewoon rondrijden als figurant of om al op voorhand voor het zilver te gaan he. Als hij start is dat met de intentie om voor het goud te strijden. Of dat gaat lukken is een ander verhaal maar zijn kansen zijn op dit parkoers niet nul.Is dat daar nu geen modderboel in Liévin? Dus begrijpbare keuze. Als VDP al te kloppen is , is het op dergelijk parcours.