Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gaan de toppers van op de weg helemaal geen wereldbeker crossen meer rijden.Waarom starten ze op een WK niet allemaal op één lijn zoals bij het veldlopen of de motorcross.

Je laat ze eerst een kilometer lopen tot aan hun fiets!Wat lees ik hier allemaal
Hoe ga je 50 man incl. fiets op één lijn zetten met genoeg plaats om de bocht in te draaien ? Daar is gewoonweg geen plaats voor, alsook extreem gevaarlijk.
3min is eerder een 1500m natuurlijk maar bon klopt wel dat je moeilijk sneller kunt dan je kanOp de vraag waarom er niet wat veldrijders voor Van Aert gaan rijden ... De enige die dit kunnen rijden nog voor een podiumplaats. MVDP rijdt op 95% de eerste minuut om die kloof te krijgen, Usain Bolt op 95% loopt ook sneller dan Simon Verherstraeten op 100% .
Maar die Simon Verherstraeten is dan ook geen wereldtop.Wat lees ik hier allemaal
Hoe ga je 50 man incl. fiets op één lijn zetten met genoeg plaats om de bocht in te draaien ? Daar is gewoonweg geen plaats voor, alsook extreem gevaarlijk.
Op de vraag waarom er niet wat veldrijders voor Van Aert gaan rijden ... De enige die dit kunnen rijden nog voor een podiumplaats. MVDP rijdt op 95% de eerste minuut om die kloof te krijgen, Usain Bolt op 95% loopt ook sneller dan Simon Verherstraeten op 100% .
Ze doen dat in de motorcross toch ook?Wat lees ik hier allemaal
Welnee, fietsen kan je als sport algemeen zien.Maar die Simon Verherstraeten is dan ook geen wereldtop.
Wat je van de Belgen wel kan zeggen op gebied van veldrijden.
Da's appelen met peren vergelijken hé, op een fiets een kleine duw krijgen is vaak fataal, een motor heeft wel wat meer stabiliteit. Motorcrossparcours zijn daarnaast veel breder.Ze doen dat in de motorcross toch ook?
Ze doen dat in de motorcross toch ook?
Maar we spreken nu wel over veldrijden waarbij de nr. 3/4/5 van de wereld de nr. 1 van de wereld geen 30 seconden kan volgen.Welnee, fietsen kan je als sport algemeen zien.
De wereldtop in zaalvoetbal zal opeens een gewone sterveling lijken als prime Messi eens meedoet. MVDP overstijgt het veldrijden. Een Iserbyt doet ook mee op de weg maar kan daar amper mee.

De toppers vam de weg hebben de techniek niet om zo'n cross te winnen hoor.Dan gaan de toppers van op de weg helemaal geen wereldbeker crossen meer rijden.
jaHeeft dat enige meerwaarde of ik al dan niet mijn mening mag verkondigen?
Dat snap ik, maar ze zouden toch ook moeten weten dat ze voor de rest geen enkel teken van belang gaan spelen.
Als ze niet oppassen is de medailleceremonie al bezig als ze arriveren![]()
Tot hij Roubaix voor de derde keer wint en we het jaar ingaan, wanneer hij de vierde kan winnen.Ja op naar nr 8. Dan zijn we van dat geblaat vanaf van Eric en Roger.