Visenya
Well-known member
Hoe hoger het niveau, hoe meer er mag of door de vingers gekeken wordt. Was vroeger toch zo.Gedragen bal, of wat de term ook mag zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe hoger het niveau, hoe meer er mag of door de vingers gekeken wordt. Was vroeger toch zo.Gedragen bal, of wat de term ook mag zijn.
Klopt wel idd, wat imo gewoon belachelijk is.Hoe hoger het niveau, hoe meer er mag of door de vingers gekeken wordt. Was vroeger toch zo.
Zelfs bij de jeugd hoor, als mijn provinciale jeugd zo'n schepbal als Coolman doet wordt die sowieso afgefloten en zal het publiek wel al moord en brand geroepen als ze zo een bal zien. Beetje onnozel, maar is wel zo. Op topniveau wordt eigenlijk weinig afgefloten.Klopt wel idd, wat imo gewoon belachelijk is.
Ze hebben de regel nu wel aangepast vanaf dit seizoen, maar toetsfouten werden vroeger bij ons dikwijls strenger beoordeeld dan in ereklasse, dat slaat toch werkelijk op niets?
In de eerste set lagen ze bij België nog te slapen en stonden ze lange tijd zelfs op achterstand, je mag een tegenstander nooit onderschatten he. Maar ja, eens de machine begon te draaien had Algerije geen verhaal meer.Belgie simpel voorbij Algerije en groepswinnaar.
Klopt.Beetje voorlopend op de feite, maar klopt het dat als wij winnen we opnieuw tegen Italië moeten? Lijkt mij toch een raar systeem niet?

Top-8 was het doel. Alles wat nu komt is bonus en vooral: Ze hoeven geen schrik te hebben van Italië.Polen vs Turkije en Italie vs Belgie, ik hoop op een halve finale Polen - Belgie![]()

Ik ging hier net hetzelfde komen posten! Heel vreemd vind ik dit, meestal (ik denk aan kampioenschappen voetbal, hockey, basketbal) worden de brackets toch zo verdeeld dat je pas in de finale elkaar opnieuw kan tegenkomen?Beetje voorlopend op de feite, maar klopt het dat als wij winnen we opnieuw tegen Italië moeten? Lijkt mij toch een raar systeem niet?
Ik vond het toch opvallend dat die de momenten dat ik keek meer aangespeeld werden dan die bij de tegenstanders. Anderzijds, als Reggers of Deroo op dit niveau speelt zou je dom zijn te veel voor het midden te gaan. Je bent zelf middenman vermoed ik.We spelen echt zo weinig onze middens aan dit tornooi. Toch opvallend. Die Jokela mag daar ook een hele set tegen een 1-blok bingo spelen.
Gelukkig sleept de kapitein ons erdoor in deze eerste set. Hopelijk nu gewoon doorzetten.

Helemaal nietIk vond het toch opvallend dat die de momenten dat ik keek meer aangespeeld werden dan die bij de tegenstanders. Anderzijds, als Reggers of Deroo op dit niveau speelt zou je dom zijn te veel voor het midden te gaan. Je bent zelf middenman vermoed ik.![]()

Fixed it for you.*Middens klagen gewoon altijd dat ze te weinig worden aangespeeld.![]()