Voorjaar 2026

Ik heb de indruk dat het toch vooral de rest is die erdoor zakten op de muur ipv vdP die echt overdreven hard reed? Voorwacht van het peloton kwam boven op 51 seconden als ik dat goed gezien heb, dus die verloren geen tijd. Natuurlijk hebben die gasten niet eerst al x km mee op kop gereden.

Enfin, beetje vreemde onwikkeling op de Molenberg maar dacht er hier iemand dat hij niet ging winnen?

Er zijn er alleszins een aantal die nog een pák werk hebben. Wie tipte hier op Lampaert? Werd er gewoon vierkant tussenuit gereden op Parikeberg...

Als je kijkt wat er in de koers al is gebeurd en hoe het verloop was, saai is dat nu toch niet?
MVDP is een meester in behendigheid, nu ook weer, niemand blijft recht in zo een situatie buiten hij. Maar dat geluk raakt ook wel is op, en op dat moment heb je gewoon een totaal ander beeld.
Ja toen hij wegreed was het duidelijk (al is hij er nog niet), maar daarvoor was het toch 180km vol amusement?

1 aanval en ge wist wie ging winnen? Natuurlijk is dat saai. Allemaal gezamelijk naar de slachtbank getrokken. Niet eens geprobeerd om vroeg waaiers te trekken. 180km amusment? Op wat baseert ge u zelfs om dat te zeggen.

Maakt mij niet uit hoe fenomenaal Van der Poel is hoor. Iedereen weet dat ondertussen wel.

Allé hiervoor heb ik dus goed doorgedaan zodat ik dit kon zien :unsure:

Tijd om de badkamer te kuisen. Morgen nieuwe kans p een spannende koers. Doen geen grote mee.

Dat gaat hier toch geen heel voorjaar gezaag zijn over Pogi/MVDP?
Iedereen weet dat die twee er bovenuit steken, er kan moeilijk een extra gewichtje aan de fiets geplakt worden om hen te vertragen lijkt me.

1 aanval en ge wist wie ging winnen? Natuurlijk is dat saai. Allemaal gezamelijk naar de slachtbank getrokken. Niet eens geprobeerd om vroeg waaiers te trekken. 180km amusment? Op wat baseert ge u zelfs om dat te zeggen.

Maakt mij niet uit hoe fenomenaal Van der Poel is hoor. Iedereen weet dat ondertussen wel.

Als je ziet wat er allemaal in de koers gebeurd is, wie er gevallen is dan is er voldoende gebeurd.
Op de Molenberg voor hetzelfde geld valt hij of staat hij te voet. Gezamenlijk naar de slachtbank gereden, daardoor wordt Van Dijke hier 2de en Vermeersch 3de. Rijden ze niet dan kwamen ze nu in het beste geval in het peloton aan.

De man heeft gewoon onnoemlijk veel geluk. Ook al dwing je dat voor een stuk zelf af. Maar ook dat, doe het maar.
Ik vind het zeer jammer dat we prestaties zoals deze gaan degraderen omdat ze zogezegd saai zouden zijn. 1000x liever dit dan een massasprint na een koers die zo dood als een pier is.

Allé hiervoor heb ik dus goed doorgedaan zodat ik dit kon zien :unsure:

Tijd om de badkamer te kuisen. Morgen nieuwe kans p een spannende koers. Doen geen grote mee.
Als ge Mathieu zijn interview hoort na de koers denk ik dat die morgen ook start.

Iedereen weet dat die twee er bovenuit steken, er kan moeilijk een extra gewichtje aan de fiets geplakt worden om hen te vertragen lijkt me.

Ik ga daar niet heel het voorjaar over zagen, maar als er hier wordt verkondigd dat we dat niet saai mogen vinden of daar moeten van genieten, ga ik wel reageren want dat is zever. Dat kan enkel als je persoonlijk fan bent van Van der Poel. Hetzelfde als Pogacar of Remco dat doen. Sport heeft baat bij spanning, dat is niet nieuw en tegenwoordig zie je het minder en minder. Ik denk dat dat wel aangehaald mag worden.

De koers vandaag was imo een stuk interessanter geweest zonder Van der Poel, de koers morgen heeft imo daarentegen wél baat bij Van der Poel, want gewoon naar een sprint toe rijden is nog saaier.

Ik snap nog altijd niet dat ze meerijden en dan bij de eerste scheet direct lossen. meerijden met mvdp = tevreden zijn met een podiumplaats

Maar dat is ook zo hé, ze zijn tevreden met die podiumplaats. Ge kunt daar vragen bij stellen natuurlijk. Mag UAE dat ooit zijn? Bij Red Bull waren ze in de breedte ijzersterk en hadden ze met Meeus iemand die misschien in een spurt kon winnen, maar het is ook niet raar dat ze denken van ja in een ander scenario gaan we Van der Poel ook niet kloppen.

Ik heb er dan meer problemen mee dat ze in dat peloton zo lang wachten om te gaan rijden, of erger dat er gewoon ploegen zijn die helemaal niets doen. Lotto heeft daar vrij lang alleen moeten sleuren (en die worden dan niet eens beloond door die val die De Lie uitschakelt)

Maar dat is ook zo hé, ze zijn tevreden met die podiumplaats. Ge kunt daar vragen bij stellen natuurlijk. Mag UAE dat ooit zijn? Bij Red Bull waren ze in de breedte ijzersterk en hadden ze met Meeus iemand die misschien in een spurt kon winnen, maar het is ook niet raar dat ze denken van ja in een ander scenario gaan we Van der Poel ook niet kloppen.

Je kan proberen met bora-visma-QS
50km lang terug te komen tegen mvdp alleen.

Lukt het niet zitten Vermeersch en van Dijck zolang mogelijk in het wiel in de mate van mogelijk. Wie weet lukt het dan wel om de mee te gaan op de muur.

Lukt het wel sprint je het uit met Meeus - magnier - Brennan

overal waar ie start wint ie, er waren er nog zo in het verleden die na of tijdens hun carriere toch ineens betrapt werden..

Ik zie dieje mens enorm graag koersen dus ik hoop dat 't nooit de waarheid zal worden, maar het niveau dat ie haalt is ongezien.

Gelijk al 5jaar hier; Van Aert/VDP kan ook nog

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan