iceman160487
Well-known member
Iedereen lag er bij behalve mvdp hoor… niet enkel WoutToch knap van Mathieu, Wout lag er gegarandeert bij op Rick Pluimers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen lag er bij behalve mvdp hoor… niet enkel WoutToch knap van Mathieu, Wout lag er gegarandeert bij op Rick Pluimers.
Als je kijkt wat er in de koers al is gebeurd en hoe het verloop was, saai is dat nu toch niet?
MVDP is een meester in behendigheid, nu ook weer, niemand blijft recht in zo een situatie buiten hij. Maar dat geluk raakt ook wel is op, en op dat moment heb je gewoon een totaal ander beeld.
Ja toen hij wegreed was het duidelijk (al is hij er nog niet), maar daarvoor was het toch 180km vol amusement?
1 aanval en ge wist wie ging winnen? Natuurlijk is dat saai. Allemaal gezamelijk naar de slachtbank getrokken. Niet eens geprobeerd om vroeg waaiers te trekken. 180km amusment? Op wat baseert ge u zelfs om dat te zeggen.
Maakt mij niet uit hoe fenomenaal Van der Poel is hoor. Iedereen weet dat ondertussen wel.
Nee, soms ook over Seixas die een Pogacarke doet in FrankrijkDat gaat hier toch geen heel voorjaar gezaag zijn over Pogi/MVDP?
Iedereen weet dat die twee er bovenuit steken, er kan moeilijk een extra gewichtje aan de fiets geplakt worden om hen te vertragen lijkt me.

Vanderpoel nog niet beslist zeker ? Stel u voor meteen een dubbelslag.Allé hiervoor heb ik dus goed doorgedaan zodat ik dit kon zien![]()
Tijd om de badkamer te kuisen. Morgen nieuwe kans p een spannende koers. Doen geen grote mee.
Als ge Mathieu zijn interview hoort na de koers denk ik dat die morgen ook start.Allé hiervoor heb ik dus goed doorgedaan zodat ik dit kon zien
Tijd om de badkamer te kuisen. Morgen nieuwe kans p een spannende koers. Doen geen grote mee.
Echt niemand, buiten jij, vindt dit puur 'genieten'. Binnenkort puur genieten als Pogacar er op 100km van de streep erop uit trekt.Saai is dit nu toch niet?
Het verschil in niveau is gewoon groot. Maar toch puur genieten om naar zo een machtsontplooing te kijken.

Dat gaat hier toch geen heel voorjaar gezaag zijn over Pogi/MVDP?
Iedereen weet dat die twee er bovenuit steken, er kan moeilijk een extra gewichtje aan de fiets geplakt worden om hen te vertragen lijkt me.
Ik snap nog altijd niet dat ze meerijden en dan bij de eerste scheet direct lossen. meerijden met mvdp = tevreden zijn met een podiumplaats
Maar dat is ook zo hé, ze zijn tevreden met die podiumplaats. Ge kunt daar vragen bij stellen natuurlijk. Mag UAE dat ooit zijn? Bij Red Bull waren ze in de breedte ijzersterk en hadden ze met Meeus iemand die misschien in een spurt kon winnen, maar het is ook niet raar dat ze denken van ja in een ander scenario gaan we Van der Poel ook niet kloppen.
Bij MVDP staat die wel op het programma. Afvinken die koers!Gent-Wevelgem een koers zonder de grote 2 zeker ?
Lijkt me wel moeilijker , op de kemmelberg dan gaan ?Bij MVDP staat die wel op het programma. Afvinken die koers!

Dat gaat hier toch geen heel voorjaar gezaag zijn over Pogi/MVDP?