Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap ik ook niets van. Een sterretje voor Pidcock zou ik nog kunnen aanvaarden, maar mede-topfavoriet naast MVDP? Ik zou op z'n minst Laporte, Asgreen, Pogacar en Mohoric al boven hem plaatsen.

Snap er ook niet veel van. Was die Pidcock dan zo goed in DDV? Ik twijfel toch nog altijd sterk of die nu plots gaat meedoen voor de zege. Ook Pogocar zou ik toch wat lager zetten is een supertalent dat wel maar om eventjes de RVV binnen te halen twijfel ik toch ook aan. En Benoot boven Laporte dat is toch ook weer puur chauvinisme ipv realisme. Laporte was toch gewoon beter de voorbije weken.

EDIT: Sportwereld.be houdt het logischer en zet VDP voor Asgreen en Laporte. Zo zou ik het ook doen.

Ik zou het eerder zo zetten:

VDP/Laporte/Asgreen
**
Benoot/Pogi
*
Pidcock/Mohoric/x

Ik zit klaar.

Ik speel op Pogacar vandaag. Van ver al een bommetje gooien om met een kleinere groep de pré-finale in te gaan zodat positioneren voor de klimmetjes van minder belang is. Want daarin zit voor hem het gevaar. Man tegen man zie ik het hem vandaag wel afmaken. Ja, ook tegen VDP, Asgreen en co.

Wie kijkt er hier morgen van begin tot einde naar de RVV? 🙂
Doe dat bij geen enkele koers, zie niet in bij de RvV waarom wel, laatste 100km waarschijnlijk. De start en wat pre interviews pik ik sebiet mogelijks wel nog mee.

Hopelijk een mooie koers met Matje, Matej en Pogi in een hoofdrol. Hopelijk gooien ze snel de knuppel in het hoenderhok.

De Greg reed hier zo net het podium op en mijn driejarige dochter zei "Die meneer gaat winnen". MVDP en Pogiboy wees gewaarschuwd!

3 sterren voor Pidcock en maar 1 voor Laporte? De enigste die Van Aert kon volgen in E3. Pidcock rijdt 1 deftige koers en is plots mede topfavoriet?
Ik weet niet waarom maar Laporte wordt zwáár onderschat op Sporza.
Is dat dan gewoon omdat hij G-W verliest? (door een tactisch foutje dan nog) Of hebben die heel het vorige weekend alleen maar Girmay zien rijden?
Ook geen Kragh Andersen blijkbaar. Jammer, die was toch ook niet slecht op dreef.
Kragh was van bij het begin geweten dat die geen doorsteken naar de Ardennen.
Horrible imo, je hebt 2 Ardense klassiekers waar er 20man denkt te kunnen winnen OF 3 Vlaamse (zonder P-R) waar je 1 van pakweg 7-8 favorieten bent...

Ik ben nog steeds te teleurgesteld dat Wout geen kans krijgt vandaag, misschien de laatste 100 km. Ik heb veel bewondering voor Mathieu maar als hij vandaag simpel zijn tweede pakt zou ik dat wel extra sneu vinden. Dan maar supporteren voor Benoot of zelfs Campenaerts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan