Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal wel, maar 3 keer gepland om ergens te gaan kijkenWie kijkt er hier morgen van begin tot einde naar de RVV?![]()
Snap ik ook niets van. Een sterretje voor Pidcock zou ik nog kunnen aanvaarden, maar mede-topfavoriet naast MVDP? Ik zou op z'n minst Laporte, Asgreen, Pogacar en Mohoric al boven hem plaatsen.
Doe dat bij geen enkele koers, zie niet in bij de RvV waarom wel, laatste 100km waarschijnlijk. De start en wat pre interviews pik ik sebiet mogelijks wel nog mee.Wie kijkt er hier morgen van begin tot einde naar de RVV?![]()

Ik weet niet waarom maar Laporte wordt zwáár onderschat op Sporza.![]()
Sporza-sterren voor de Ronde van Vlaanderen: onze jury kiest voor deze jokers | sporza
We geven het grif toe: de onzekerheid rond Wout van Aert heeft onze juryleden veel knip- en plakwerk bezorgd. Van Aert zou zonder twijfel 3 sterren gekregen hebben, maar werd nu uit de lijst gehaald. Aangezien deze Ronde van Vlaanderen een meer open karakter zou kunnen krijgen, hebben onze...sporza.be
3 sterren voor Pidcock en maar 1 voor Laporte? De enigste die Van Aert kon volgen in E3. Pidcock rijdt 1 deftige koers en is plots mede topfavoriet?
Kragh was van bij het begin geweten dat die geen doorsteken naar de Ardennen.Ook geen Kragh Andersen blijkbaar. Jammer, die was toch ook niet slecht op dreef.
Die wil de Ronde rijden maar moet superfris staan voor de Amstel. Weer zulke rare kronkels bij Team DSMOok geen Kragh Andersen blijkbaar. Jammer, die was toch ook niet slecht op dreef.
Geniaal!Die voorstelling van Lotto![]()
Geniaal!
Met de container cup en nu dit begin ik echt wel fan te worden van Florian Vermeersch.
Wat een topkerel!