Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze Vuelta bevestigt toch een vermoeden: dat ik eens op café wil met Kuss.

Ik snap ook niet dat ze die zo ver laten wegrijden hebben. Een minuutje is OK maar 3 minuten is echt niet verstandig, en daardoor zitten Vingegaard en Roglic nu in een zetel. Zij kunnen gewoon rustig blijven zitten terwijl Remco de gaten moet dichtrijden.Ongelooflijk dat SQS Kuss 3 minuten gegeven heeft. Ja, hij heeft een slechte TT en rijdt zijn 3de ronde maar je moet er hier toch maar achter rijden want je wilt hem niet weer een minuut cadeau doen. Het is ook gewoon een extra onzekerheid die je niet wilt. Hirt stelt weer zwaar teleur, net zoals Knox. Cattaneo en Vervaeke doen wat ze kunnen maar uiteindelijk zit je in de top 8 met 3 man van Jumbo en 3 van UAE.
Ik vond al dat die precies niet helemaal voluit ging bij dat sprintje met Roglic...Evenepoel wist niet dat ie voor de zege aan het sprinten was ...
Gokje: dopingcontrole voor nummer 1,2 en 3 in de rit en alle leiders van de klassementen. Dus eerst effe cooldowm, dan snel plasje en naar beneden.Evenepoel doet zijn cooldown naast de Jumbos. Heeft nochtans geen trui of zo.
Hirt stelt weer zwaar teleur, net zoals Knox. Cattaneo en Vervaeke doen wat ze kunnen maar uiteindelijk zit je in de top 8 met 3 man van Jumbo en 3 van UAE.
Hopelijk vanaf volgend jaar met Landa erbij minder een probleem.Ik denk dat de stilaan toch concluderen dat een goed team hebben rendeert, en dat het hier wringt bij Remco.
Wie kan Remco erdoor trekken als hij minder is?
Bij UAE, Jumbo en Ineos hebben ze die luxe van enkele toppers te hebben die buiten de kopman allemaal van hoog niveau zijn.
De mannen van SQS kommen zelfs niet in de buurt.
Waarom moet hij naar Ineos gaan? Er zat vandaag ook niemand van Ineos bij. Die doen ook niet mee op het niveau van Jumbo en UAE hoor. Als hij echt naar een betere ploeg wil gaat hij naar Jumbo of UAE moeten en geen van die ploegen zit op Evenepoel te wachten.
Ineos heeft wel de financiën om een zotte ploeg rond remco te bouwen. Nu hebben ze niet echt iemand die kans maakt. Het is de enige manier om ooit kans te maken op winst in de tour. Want jumbo doet hier gewoon hun zin.
Zoals vandaag ook. Kuss is weg. Remco constant alleen op kop dat gat moeten toerijden met 2 jumbo die in het wiel zitten.
Dat ga je echt geen 3 weken volhouden om constant die gaten toe te rijden en dan nog eens achterom te moeten kijken naar 2 andere kopmannen die iedere seconde weg kunnen springen van diezelfde ploeg.
Met zijn huidige ploeg gaat hij nooit van zijn leven de tour winnen. En zelfs bij een ploeg als ineos zal hij al veel geluk moeten hebben en zal het niet van de eerste keer lukken (als het al ooit lukt).
Buiten Rodriguez zie ik niemand bij INEOS in staat om mee te te gaan hoor. Vandaag 3 UAE, 3 Jumbos en 0 INEOSen. In de Tour was er een groep van 12 , 4 Jumbos, 4 UAEs en 1 INEOS. INEOS is niet meer de ploeg van Froome die zomaar domineerde. Als ze dan toch de financien hebben waarop wachten ze dan? Waarom houden ze zich in?
Er zijn er wel 5 die een grote ronde kunnen winnen, het grootste probleem is dat 4 van de 5 bij jumbo en UAE zittenOp een echte kopman zoals evenepoel die ook echt de kwaliteiten heeft om een ronde te winnen waarschijnlijk. Want daar zijn er geen 5 van op de wereld.
Zolang je die niet hebt kun je enkel maar gaan om enkele ritten te winnen.
Volgens mij is het enige grootste probleem dat evenepoel geen koersen zou mogen rijden voor een bepaalde periode als hij contractbreuk doet, want die betalen met plezier de boete.
Natuurlijk is jumbo dan wss nog een betere ploeg, maar daar hebben ze hun kopmannen, idem met uae. De enige ploeg met die financiën zonder potentiële tourwinnar is dan nog ineos.
Op een echte kopman zoals evenepoel die ook echt de kwaliteiten heeft om een ronde te winnen waarschijnlijk. Want daar zijn er geen 5 van op de wereld.
Zolang je die niet hebt kun je enkel maar gaan om enkele ritten te winnen.
Volgens mij is het enige grootste probleem dat evenepoel geen koersen zou mogen rijden voor een bepaalde periode als hij contractbreuk doet, want die betalen met plezier de boete.
Natuurlijk is jumbo dan wss nog een betere ploeg, maar daar hebben ze hun kopmannen, idem met uae. De enige ploeg met die financiën zonder potentiële tourwinnar is dan nog ineos.
Hoe kan dat nu dat Evenepoel niet wist dat het om de ritzege ging?
Bwa. Dat Kuss daar nu reed of niet speelde niet echt een rol, dat zei Remco achteraf ook in het interview. Die reed gewoon zijn eigen tempo, ook nadat Kuss werd gegrepen. Bergop zal dat minder een probleem zijn.Ineos heeft wel de financiën om een zotte ploeg rond remco te bouwen. Nu hebben ze niet echt iemand die kans maakt. Het is de enige manier om ooit kans te maken op winst in de tour. Want jumbo doet hier gewoon hun zin.
Zoals vandaag ook. Kuss is weg. Remco constant alleen op kop dat gat moeten toerijden met 2 jumbo die in het wiel zitten.
Dat ga je echt geen 3 weken volhouden om constant die gaten toe te rijden en dan nog eens achterom te moeten kijken naar 2 andere kopmannen die iedere seconde weg kunnen springen van diezelfde ploeg.
Met zijn huidige ploeg gaat hij nooit van zijn leven de tour winnen. En zelfs bij een ploeg als ineos zal hij al veel geluk moeten hebben en zal het niet van de eerste keer lukken (als het al ooit lukt).
De Giro, waar Ineos vol voor gegaan is dit jaar vergeet je dan? Omdat dat niet in uw plaatje past? Die stonden daar met 3 man in de top 10. Waarvan Geogenhart en Sivakov er nog eens uitvielen. Die 2 hebben ze nu laten gaan omdat er daar toch iets gaande is. Als Soler nog mee kan vandaag dan hadden Thomas, De Plus en Arensman met hun vorm van die Giro er ook nog bij gezeten hoor.Buiten Rodriguez zie ik niemand bij INEOS in staat om mee te te gaan hoor. Vandaag 3 UAE, 3 Jumbos en 0 INEOSen. In de Tour was er een groep van 12 , 4 Jumbos, 4 UAEs en 1 INEOS. INEOS is niet meer de ploeg van Froome die zomaar domineerde. Als ze dan toch de financien hebben waarop wachten ze dan? Waarom houden ze zich in?
De Giro, waar Ineos vol voor gegaan is dit jaar vergeet je dan? Omdat dat niet in uw plaatje past? Die stonden daar met 3 man in de top 10. Waarvan Geogenhart en Sivakov er nog eens uitvielen. Die 2 hebben ze nu laten gaan omdat er daar toch iets gaande is. Als Soler nog mee kan vandaag dan hadden Thomas, De Plus en Arensman met hun vorm van die Giro er ook nog bij gezeten hoor.
Neem Vingegaard weg en is deze vuelta nog beter? Ik zou daar bij twijfelen.Ik schat het niveau in de Tour en deze Vuelta hoger in. Soler is een vreemde vogel dat die er bij zat is zeer verrassend die zou ik nu niet meteen als norm durven gebruiken.
Dan is het hopen dat Ayuso en Mas een tikkeltje beter zijn en mee overpakken van Remco.vraag me toch af of er iets tegen te doen gaat zijn als jumbo echt zen troeven uitspeelt . Remco toch een vogel voor de kat , als zowel Kuss Roglic en Vingegaard aanval na aanval doet ?
Deze Vuelta is dan een goede oefening voor volgend jaar. Een tiental maanden om plannen te smeden bij Quickstep.Akkoord , hopelijk is er tegen de Tour wel iets aan die Jumbo-dominantie te doen. Benieuwd of ze daar ook met Roglic en Vingegaard zullen spelen .
Ayuso en Mas gaan toch wel eens een keer op hun eigen aanvallen als het stil is in het peloton? Kuss mag het opkuisen en verliest energie.Ongelooflijk dat SQS Kuss 3 minuten gegeven heeft. Ja, hij heeft een slechte TT en rijdt zijn 3de ronde maar je moet er hier toch maar achter rijden want je wilt hem niet weer een minuut cadeau doen. Het is ook gewoon een extra onzekerheid die je niet wilt.
Grapjas...Alle Remco liet hem winnen , bedoel ik.
Ik vond al dat die precies niet helemaal voluit ging bij dat sprintje met Roglic...