Idd, doet de deur dicht.wat een regie weer
Philipsen wordt vooral vastgezet door zijn eigen ploegmaat
Maar wat een finale weer met al die bochten, ze leren het echt niet he. Gelukkig vallen ze niet vandaag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, doet de deur dicht.wat een regie weer
Philipsen wordt vooral vastgezet door zijn eigen ploegmaat
Ineos heeft met Ganna en Sheffield wel 2 kanonnen bij, daarnaast nog hardrijders zoals Kwiatkowski en Jungels. Ik hoop dat ze een goede prestatie neerzetten, zou ze zelfs op 1 zetten. Bij die discipline hangt het er ook vanaf wie er op voorhand wat tijd aan gespendeerd heeft.Wat gaan we morgen zien?
Normaal moet Visma altijd winnen maar zelfs met een mannetje minder?
UAE dan? Dit jaar nog maar 1 vlakke(re) TT gewonnen in vergelijking met de ~10 van vorig jaar. Misschien ook wat te disfunctioneel.
Trek heeft er al eentje gewonnen dit jaar en is over het algemeen wel goed in form maar te weinig top TT'ers vind ik. Bora vind ik maar meh.
INEOS draait de klok tien jaar terug en wint!
Iedereen in een kleiner team krijgt een veeg om de oren. En Landa natuurlijk.
Die fouten van Renaat weer zeg
Is echt niet meer normaal. Burgos = Jayco, Israel = Decathlon. Die man kan echt gewoon geen ploegen meer uiteen houden zelfs.
De demonstranten ook niet blijkbaar.
Belachelijk zeker in een ploegentijdrit
Ma nee, Renaat is gewoon blind (en José volgt dat dan nog gewoon natuurlijk). Dat was wel degelijk Israel.

Hebben die mannen nu nog altijd niet door dat de wind duidelijk compleet omgeslagen is? Letterlijk elke ploeg is veel trager tussen T1 en T2 en aan het einde maken ze terug tijd goed.
Die Renaat bleef dat ook verschillende keren herhalen hè.Die fouten van Renaat weer zeg
Is echt niet meer normaal. Burgos = Jayco, Israel = Decathlon (nee, het was niet de foute ploeg). Die man kan echt gewoon geen ploegen meer uiteen houden zelfs.

Wel een diefstal, niet in de Vuelta.Wederom een fietsendiefstal in de Vuelta, dit keer bij TotalEnergies.
Dergelijke zaken krijg je mij toch niet uitgelegd hoor.
Iets te snel geweest ja. TotalEnergies zit trouwens niet eens in de Vuelta.Wel een diefstal, niet in de Vuelta.
Je zou verwachten dat er ondertussen toch al wat meer beveiliging op zit.
Iets te snel geweest ja. TotalEnergies zit trouwens niet eens in de Vuelta.
Maar idd. Als je ziet hoeveel die fietsen en dergelijke allemaal kosten tegenwoordig. Een goed alarmsysteem en eventueel in combinatie met een bewakingsagent kost minder dan 1 fiets bij elkaar.

En waarom niet? Het gaat hier om materiaal van honderdduizenden euro's. Een bewakingsagent dient trouwens in de eerste plaats ter afschrikking en indien nodig kan die ook meteen de politie verwittigen bij verdachte situaties.Je kan toch moeilijk een bewakingsagent zetten bij iedere koers ?
Dan heb je er ongeveer 4-5 nodig op sommige momenten en dan moet je nog de service koers ook beveiligen.
En als het een goeie dievenbende is heb je aan 1 beveiligingsagent niet genoeg denk ik , tenzij het John Wick is ofzo![]()