In den tijd dat het lokale tankstation bemand was en ik telkens een handvol (apart verpakte) chicletten kreegDe tijd dat elk tankstation bemand was en je met zegeltjes kon sparen voor boekjes of schaalmodellen van auto's.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In den tijd dat het lokale tankstation bemand was en ik telkens een handvol (apart verpakte) chicletten kreegDe tijd dat elk tankstation bemand was en je met zegeltjes kon sparen voor boekjes of schaalmodellen van auto's.

Damn, dat spel is van 1997, ik voel mij plots zo oud. 
Keiveel gespeeld vroegerLeo Catch: wie kent deze game nog die ooit op een paarse floppy disk geleverd werd bij een pak Leo-koeken als promo?

Ik ook op onze allereerste PC: Pentium 1 133 MHz, 16 MB RAM, 2 GB HDD, Sound Blaster 16 en Matrox videokaart. Inclusief turbo-knop op de case uiteraard.Keiveel gespeeld vroeger![]()
Leo Catch: wie kent deze game nog die ooit op een paarse floppy disk geleverd werd bij een pak Leo-koeken als promo?
Moest hier random aan denken vandaag...Damn, dat spel is van 1997, ik voel mij plots zo oud.
Nostalgie overload. Dit afwisselend met Skifree spelen:
Machtig. Ik herinner me ook zo'n spel met de Chupa Chups lolly's.Leo Catch: wie kent deze game nog die ooit op een paarse floppy disk geleverd werd bij een pak Leo-koeken als promo?
Moest hier random aan denken vandaag...Damn, dat spel is van 1997, ik voel mij plots zo oud.
God ik was dat spelletje helemaal vergeten tot jij dit hier post.Leo Catch: wie kent deze game nog die ooit op een paarse floppy disk geleverd werd bij een pak Leo-koeken als promo?

Idd zot hoe de tijden (en technologie) veranderd zijn... De "generational leaps" bij games waren ooit zo groot, terwijl dat het laatste decennium toch serieus is afgevlakt.De tijd dat een spel op een diskette van net wat meer dan een MB groot kon. Ik had zelfs diskettes waar er een meerdere opstonden.
Als je dan nu naar pakweg een Red Dead Redemption kijkt...![]()
Wij hadden een hele reeks games van ZOEFF (floppy disks) hier thuis. Onder andere Transport Tycoon en Doom. Die laatste waren wel meerdere diskettes als ik het mij nog goed herinner.De talkshow over kledij gepresenteerd door Jan Van Rompaey vond ik wel leuk om te zien.![]()
VRT Heimwee
Welkom bij VRT Heimwee ð Het Vlaanderen van vroeger lijkt meer op dat van nu dan je zou denken. Van onze kijk op seks in de jaren 70 tot stressen voor de examens in de jaren 90. En zelfs ook de tijdloze smerige wcâs van onze scholen. Reis terug in de tijd langs iconische programmaâs zoals Man...youtube.com
Tof kanaal precies.
Nostalgie overload. Dit afwisselend met Skifree spelen:
![]()
Ik moest onlangs denken aan een CD-ROM die bij Cha-Cha zat. Daar stond een DG programma op met samples die je dan zelf kon 'mixen' en zo dan een liedje maken. Eigenlijk best indrukwekkend. Ik vind er helaas NIKS over terug op het internet.Leo Catch: wie kent deze game nog die ooit op een paarse floppy disk geleverd werd bij een pak Leo-koeken als promo?
Geen nood. Panda komt er aan.Ik moest onlangs denken aan een CD-ROM die bij Cha-Cha zat. Daar stond een DG programma op met samples die je dan zelf kon 'mixen' en zo dan een liedje maken. Eigenlijk best indrukwekkend. Ik vind er helaas NIKS over terug op het internet.
This cd single has been issued to promote the 'Cha-Cha New Sensation' a belgian goody with chocolate and caramel.
The single contains a music part and a cd-rom part.
The cd-rom part contains:
* Mix-Master Pro: Compose, mix & record your favourite music
* Cha-Cha e-cards:
4 Cha-Cha 'best wishes cards' which you can send by e-mail to your friends
* Cha-Cha screensaver