Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uwe tekst laten herschrijven door AI en de originele niet weg gehaald?Op het pleintje hangen met wat andere tieners uit de buurt.
Onze camino's showen en het geluid van de nieuwe Leovince uitlaat testen. En kijken waar de "rondel" moest komen.
Discussiëren of we naar de fuif in de Paral in Alken gingen dit weekend of eerder naar Godsheide.
En ook al plannen maken voor het einde van het schooljaar om naar de Holiday party te gaan in de Grenslandhallen.
Op het pleintje hangen met met vrienden uit de buurt. Daar showden we onze Camino's, terwijl we het geluid van een nieuwe Leovince uitlaat testten. Waar kon we de "rondel" best inbouwen?
Gaan we naar de fuif in de Paral in Alken? Of was Godsheide dit weekend eerder een optie? Mischien De Binder?
We maakte ook al plannen om op het einde van het schooljaar naar de Holiday Party in de Grenslandhallen te gaan.
Heerlijke tijd!

Uit een tijd dat AI nog niet bestondUwe tekst laten herschrijven door AI en de originele niet weg gehaald?![]()

Niet te vergeten de eerste Dance opera fuiven in de grenslandhallen.Op het pleintje hangen met met vrienden uit de buurt. Daar showden we onze Camino's, terwijl we het geluid van een nieuwe Leovince uitlaat testten. Waar kon we de "rondel" best inbouwen?
Gaan we naar de fuif in de Paral in Alken? Of was Godsheide dit weekend eerder een optie? Mischien De Binder?
We maakte ook al plannen om op het einde van het schooljaar naar de Holiday Party in de Grenslandhallen te gaan.
Heerlijke tijd!
In Gent hadden we Christiaensen in een zijstraat van de Veldstraat. Dat was 3 verdiepen vol speelgoed. Ik heb daar nog veel rondgehangen.Dit was de beste speelgoedwinkel van Hasselt. Het ganse bovenverdiep was dan ook nog vol modelbouw, treintjes, telegeleide auto’s ….
![]()
www.instagram.com
www.instagram.com
Doet me denken aan mijn broer. Had zeker 100+ figuren van Warhammer the old world, grote, kleine, plastic, metaal, echt veel; maar nooit meegenomen toen hij het ouderlijk huis verliet. Toen ik mijn vader ernaar vroeg een tiental jaar geleden omdat ik dacht dat ze van pas zouden komen bij een D&D spel dat ik aan het opzetten was, bleek dat hij ze allemaal met het huisvuil had meegegeven.Speelgoed.... als ik bekijk wat ik als kind gehad heb jurrasic park,power rangers, aliens, gi joe, thundercats en heb dat allemaal voor een habbekrats weg gedaan.
Bernie dan is dit iets voor uBonzai records![]()

Herkenbaar.Speelgoed.... als ik bekijk wat ik als kind gehad heb jurrasic park,power rangers, aliens, gi joe, thundercats en heb dat allemaal voor een habbekrats weg gedaan.
Mijn broer is 11 jaar jonger dan mij en die heeft ook veel na de kloten gemaakt. Ben dan ook samengaan wonen en stuk achtergelaten na een tijdje had mijn ma veel van mijn power rangers op een garage verkoop verkocht... dacht dat ik da ni meer moest hebben. Mijn jurrasic park is mijn schuld die heb ik zelf verkocht ben bijna zeker dat ik alles had dat hier in de Eu is uitgekomen dat park enzHerkenbaar.
Heb gelukkig wel nog paar dingen kunnen terugvinden op de zolder bij mijn ouders van The Thunderbirds, Jurassic Park en Batman.
Maar heel veel is inderdaad weggedaan of zelfs gewoon weggegooid vrees ik :/
Had er ook veel van ja van Jurassic Park, vraag mij soms ook af waar dat allemaal gebleven is.Mijn broer is 11 jaar jonger dan mij en die heeft ook veel na de kloten gemaakt. Ben dan ook samengaan wonen en stuk achtergelaten na een tijdje had mijn ma veel van mijn power rangers op een garage verkoop verkocht... dacht dat ik da ni meer moest hebben. Mijn jurrasic park is mijn schuld die heb ik zelf verkocht ben bijna zeker dat ik alles had dat hier in de Eu is uitgekomen dat park enz
Ik had voornamelijk GIJOE, He-man en lego.Speelgoed.... als ik bekijk wat ik als kind gehad heb jurrasic park,power rangers, aliens, gi joe, thundercats en heb dat allemaal voor een habbekrats weg gedaan.

Bij ons is volgens mij letterlijk alles weg gedaan of gegooid. Enkel de Lego, daarvan wist ik dat we ze nog hadden. Mijn broer is die een tijd geleden gaan halen voor zijn kinderen.Herkenbaar.
Heb gelukkig wel nog paar dingen kunnen terugvinden op de zolder bij mijn ouders van The Thunderbirds, Jurassic Park en Batman.
Maar heel veel is inderdaad weggedaan of zelfs gewoon weggegooid vrees ik :/

Ken dat ding nog, heb ook veel turtels gehad da wel nie laar die technodrome wel bv voor mijn communieBij ons is volgens mij letterlijk alles weg gedaan of gegooid. Enkel de Lego, daarvan wist ik dat we ze nog hadden. Mijn broer is die een tijd geleden gaan halen voor zijn kinderen.
Wij hadden vooral TNMT speelgoed. Ik had een ding dat pizza's schoot. Veel mee gespeeld![]()