Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel via koop/huur jammer genoeg.Staan ook allemaal op Amazon Prime dacht ik
In dat geval wordt ze allemaal huren wss bijna duurder dan de blu-ray box te kopenEnkel via koop/huur jammer genoeg.
HD huren is 2.99 EUR per film, dus 8x = 23.92 EUR. Voor beetje meer heb je inderdaad allicht de blu-ray box...In dat geval wordt ze allemaal huren wss bijna duurder dan de blu-ray box te kopen
Je zou eens moeten opzoeken of die films in uhd gefilmd zijn. Want als dat gewoon geupscaled is kan je evengoed uw eigen upscaler zijn werk laten doen he.HD huren is 2.99 EUR per film, dus 8x = 23.92 EUR. Voor beetje meer heb je inderdaad allicht de blu-ray box...
Ik wil misschien de UHD box aankopen, maar die prijzen zijn ook wel pittig, en lopen precies nogal uiteen op verschillende plekken.
Ik had al iets gelezen dat de eerste 2 wel in UHD waren, maar de rest niet ofzo. Moet het eens beter bekijken en zien of het het waard isJe zou eens moeten opzoeken of die films in uhd gefilmd zijn. Want als dat gewoon geupscaled is kan je evengoed uw eigen upscaler zijn werk laten doen he.