Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mai, zou daar nu niet bepaald willen staan tss dat publiekNog een ritje en dan wat polo gaan spelen. Heel classy.
![]()
Dan is het wel gedaan met u carrera als publieksopwarmer. Best wat meer Cayenne in u gat stekenMai, zou daar nu niet bepaald willen staan tss dat publiek
Mijn middle name is dan ook (Sven) de (V)Leijer.Dan is het wel gedaan met u carrera als publieksopwarmer. Best wat meer Cayenne in u gat steken
Vrouwe Dacia?Mijn middle name is dan ook (Sven) de (V)Leijer.
En neen, niet de V van mister V, diegene die in de wandelgangen Misses V wordt genoemd...
Neenee, deze panty dropper van een rideVrouwe Dacia?
Jiggles my nizzleNeenee, deze panty dropper van een ride
![]()
Jiggle your watte?Jiggles my nizzle
De Ruigen is weg Makila. Gethez is gewoon de nieuwe naam van Gethez ReadyAls ik mijne nick ooit wijzig dan ook mijne avatar anders gaan ze mij nog steeds vinden.![]()
How have i deserved all this?De Ruigen is weg Makila. Gethez is gewoon de nieuwe naam van Gethez Ready
Gethez Ready voor een Ruige party. Neen wacht Ruige is weg. Sniffles*De Ruigen is weg Makila. Gethez is gewoon de nieuwe naam van Gethez Ready

Gethgehez allengst ni ready geweest!Gethez Ready voor een Ruige party. Neen wacht Ruige is weg. Sniffles*![]()
Get = Engels voor krijgenHow have i deserved all this?
Want de liefde voor jou is diep zo diepHow have i deserved all this?
That hurts brahWant de liefde voor jou is diep zo diep