Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe je precies in dat portaal? Ben daar eigenlijk nog nooit gaan kijkenIk heb zowel een tankkaart bij Total als bij Maes.
Maes heeft een clean, duidelijk online portaal. Dat van Total is precies uit 1998, opvallend hoe een klein Belgisch bedrijf het veel beter doet dan een multinational.

Veel mensen van Oudenaarde gaan naar Gabriels en Avia bij jullie in het dorp, in redelijk grote omtrek de goedkoopste. Soms enorm verschil met Q8Ik lig daar 1 keer per jaar in om te kijken hoeveel punten ik heb denk ik. Voor de rest, meh?
Enige interactie die ik met Total moet hebben is facturen ontvangen via mail.
)Ik ga zo goed als altijd bij het Esso Bruno tankstation waar ik bijna altijd passeer (hebben hier zelfs 2 Esso Bruno's in de buurt).Recent verhuisd en passeer dikwijls langs Dats; zeer goeikoop maar ik heb het al voorgehad dat mijne naft-motor begon te draaien als een diesel. Ga dat pecies toch minder doen.![]()
![]()
Veel mensen van Oudenaarde gaan naar Gabriels en Avia bij jullie in het dorp, in redelijk grote omtrek de goedkoopste. Soms enorm verschil met Q8
(Ik koppel meestal dat met een bezoek aan de welgekende bakkerij daar)
Dat zit hier helaas nietIk tank al meer dan 10 jaar bij dats, nog nooit verschil gevoeld tov als ik bijv bij shell of lukoil tank.
Veel mensen van Oudenaarde gaan naar Gabriels en Avia bij jullie in het dorp, in redelijk grote omtrek de goedkoopste. Soms enorm verschil met Q8
(Ik koppel meestal dat met een bezoek aan de welgekende bakkerij daar)

Hoe komt het eigenlijk dat de ene pmo veel goedkoper is dan de andere? Scheelt soms bijna 20 ct/lBestaan er nog tankstations die niet van een keten zijn? Oprechte vraag.
PMO in Ruien is ook héél scherp geprijsd
Aja die is ook niet redelijk cheap. Dat is van de winkel de 'Wijnkelder' he?Bestaan er nog tankstations die niet van een keten zijn? Oprechte vraag.
PMO in Ruien is ook héél scherp geprijsd
De kleine stations zijn meestal franchisenemers bij pmo. Denk dat die hun prijzen zelf mogen kiezen.Hoe komt het eigenlijk dat de ene pmo veel goedkoper is dan de andere? Scheelt soms bijna 20 ct/l