Waar tanken jullie?

Waar tanken jullie?

• Vast tankstation, altijd dezelfde plaats

Stemmen: 56 30,4%
  • Vast merk, maar daarom niet altijd dezelfde plaats

Stemmen: 40 21,7%
  • Waar ik juist passeer wanneer ik moet tanken

Stemmen: 26 14,1%
  • Waar ik het goedkoopst kan tanken

Stemmen: 52 28,3%
  • Ik tank niet ik rij elektrisch

Stemmen: 10 5,4%

• Totaal aantal stemmers
    184
Total wegens tankkaart. Wisselt af tussen 3 verschillende tankstations afhankelijk van welke richting ik uit moet. Liggen allemaal wel kort bij, mag zeker niet klagen.

Ik heb zowel een tankkaart bij Total als bij Maes.
Maes heeft een clean, duidelijk online portaal. Dat van Total is precies uit 1998, opvallend hoe een klein Belgisch bedrijf het veel beter doet dan een multinational.

Ik heb zowel een tankkaart bij Total als bij Maes.
Maes heeft een clean, duidelijk online portaal. Dat van Total is precies uit 1998, opvallend hoe een klein Belgisch bedrijf het veel beter doet dan een multinational.
Wat doe je precies in dat portaal? Ben daar eigenlijk nog nooit gaan kijken :unsure:

Ik lig daar 1 keer per jaar in om te kijken hoeveel punten ik heb denk ik. Voor de rest, meh?

Enige interactie die ik met Total moet hebben is facturen ontvangen via mail.

Tankkaart van Maes en een Esso naast de Delhaize, als ik van de wekelijkse winkel uitstap kom en het is nodig stop ik daar even. Hybride, maar thuis geen laadpaal, dus dat doe ik hier wat verder in de straat.

Recent verhuisd en passeer dikwijls langs Dats; zeer goeikoop maar ik heb het al voorgehad dat mijne naft-motor begon te draaien als een diesel. Ga dat pecies toch minder doen. :censored: 😬

Ik lig daar 1 keer per jaar in om te kijken hoeveel punten ik heb denk ik. Voor de rest, meh?

Enige interactie die ik met Total moet hebben is facturen ontvangen via mail.
Veel mensen van Oudenaarde gaan naar Gabriels en Avia bij jullie in het dorp, in redelijk grote omtrek de goedkoopste. Soms enorm verschil met Q8
(Ik koppel meestal dat met een bezoek aan de welgekende bakkerij daar 😅)

Recent verhuisd en passeer dikwijls langs Dats; zeer goeikoop maar ik heb het al voorgehad dat mijne naft-motor begon te draaien als een diesel. Ga dat pecies toch minder doen. :censored: 😬
Ik ga zo goed als altijd bij het Esso Bruno tankstation waar ik bijna altijd passeer (hebben hier zelfs 2 Esso Bruno's in de buurt).
Met de hoge brandstofprijzen denk ik echter vaak, waarom niet bij Dats gaan tanken die zijn zowat de goedkoopste hier in de buurt, daarvoor moet ik wel een kleine omweg doen, maar dat valt ook nog mee en ook daarvan zijn er 2 tankstations in de buurt.
Maar als ik dan zo'n berichten als dat van jou lees, twijfel ik er toch wel weer aan of ik wel voor Dats zou kiezen.

Veel mensen van Oudenaarde gaan naar Gabriels en Avia bij jullie in het dorp, in redelijk grote omtrek de goedkoopste. Soms enorm verschil met Q8

Ik tank al meer dan 10 jaar bij dats, nog nooit verschil gevoeld tov als ik bijv bij shell of lukoil tank.

Ha, wist ik eigenlijk niet :)

Hier ook Gabriëls (B7: 1,669/L), soms Esso Express (prijzen zijn quasi gelijk).
Er is hier ook een Total vlakbij, maar die is belachelijk duur (1,816/L), daar tanken alleen maar salariswagens volgens mij.

edit: die Gabriëls in Gavere is effectief nog iets goedkoper (B7: 1,636/L), maar daar passeer ik niet zo vaak.

Hier ook meestal dats of eventueel Gabriels. Hangt er vanaf van waar ik net kom. In t dorp hier is de dats het goedkoopst. De dats in de buurgemeente is welgeteld 0,1 cent duurder en de Gabriels daar is altijd dezelfde prijs.

Terug
Bovenaan