Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch bij anderen ook zo en gewoon vraag en aanbod? Tankstation helemaal alleen in een regio zal meer kunnen vragen dan een baan waar er 5 naast elkaar zijn.Hoe komt het eigenlijk dat de ene pmo veel goedkoper is dan de andere? Scheelt soms bijna 20 ct/l
Ik lig daar 1 keer per jaar in om te kijken hoeveel punten ik heb denk ik. Voor de rest, meh?
PMO was nu gewoon een vb, maar ik dacht dat die overal dezelfde prijzen zouden hanteren. Net zoals een collruyt in Poperinge dezelfde prijzen heeft zoals die in Antwerpen..Is toch bij anderen ook zo en gewoon vraag en aanbod? Tankstation helemaal alleen in een regio zal meer kunnen vragen dan een baan waar er 5 naast elkaar zijn.
Dat denk ik niet...PMO was nu gewoon een vb, maar ik dacht dat die overal dezelfde prijzen zouden hanteren. Net zoals een collruyt in Poperinge dezelfde prijzen heeft zoals die in Antwerpen..
Rode prijzen in colruyt zijn nochtans ook afhankelijk van regio soms.PMO was nu gewoon een vb, maar ik dacht dat die overal dezelfde prijzen zouden hanteren. Net zoals een collruyt in Poperinge dezelfde prijzen heeft zoals die in Antwerpen..
Die punten bij Total. Ik tank me te pletter en die punten doen niks?
400 punten = 10 euro naft.
Maar eer je 400 punten hebt, heb je al
Voor duizenden euro’s getankt.
Inderdaad, want die worden bepaald door de prijzen van de concurrentie in de buurtRode prijzen in colruyt zijn nochtans ook afhankelijk van regio soms.
Tja, dan is het simpel he, gewoon de beste van de 2 kiezen.Hmm opvallend vanochtend. Maes heeft gewone diesel en Suppremium diesel (met extra additieven etc). Die kost 15ct/l meer, maar soms doe ik dat om mijn motor eens te verwennen. Vandaag merk ik dat de prijzen van die beide soorten gelijk zijn:
Gas station ZWIJNDRECHT MAES - Cheap fuel in ZWIJNDRECHT
ZWIJNDRECHT MAES filling station - Cheap fuel in ZWIJNDRECHT with the MAES multi-brand fuel card! Discover the available fuels and prices of gas station ZWIJNDRECHT MAES here.www.maes-oil.be
![]()
De voordelen van supremium brandstoffen - MAES
De ene brandstof is de andere niet. Supremium brandstoffen maken een wereld van verschil qua zuinigheid en vermogen. Lees er alles over!www.maes-oil.be
Vandaag ook op gelet. Zowat elk tankstation hanteert de maximumprijs sinds een paar dagen.Tja, dan is het simpel he, gewoon de beste van de 2 kiezen.
Maar er is mij ook iets opgevallen sinds eind vorige week.
Normaal gezienbzijn er heel wat tankstations die serieuze kortingen hebben tov de officiële prijzen. Sinds eind vorige week is dat echter plots niet meer zo.
Bij de meeste tankstations is het gewoon de officiële max prijs, niks korting meer. Bij sommige nog een kleine korting.
Zelfs bij dats maar heel kleine kortingen.
De lukoil tankstations stonden het goedkoopst van allemaal.

Ja, zot he, dan zijn de prijzen al zo hoog en dan stoppen ze ineens ook nog eens met de kortingen op de officiële max prijzen. Hierdoor is de stijging ten opzichte van de vorige tankbeurt voor de mensen nog dubbel zo groot.Vandaag ook op gelet. Zowat elk tankstation hanteert de maximumprijs sinds een paar dagen.![]()
Zal waarschijnlijk wel zijn omdat de leveranciers zelf ook geen kortingen krijgen momenteel, en niet anders kunnen dan de maximum prijs te hanteren. Maar 't idd erg snel plots. Van 1.75 voor diesel naar 2.08 op 1 dag eigenlijk, terwijl de maximum prijs niet zó extreem is gestegen.Ja, zot he, dan zijn de prijzen al zo hoog en dan stoppen ze ineens ook nog eens met de kortingen op de officiële max prijzen. Hierdoor is de stijging ten opzichte van de vorige tankbeurt voor de mensen nog dubbel zo groot.
dat is gewoon omdat de prijs waar aan tankstations inkopen niet gelijk is aan de prijzen die gehanteerd worden voor de consument. En nu zitten we gewoon in een periode waarbij het verschil echt wel miniem is en waarbij ik al weet heb van tankstations die hoger moeten inkopen hebben dan de maximumprijs die ze mogen vragen waardoor ze gewoonweg geen enkele korting meer kunnen geven als ze nog wat willen verdienen.Vandaag ook op gelet. Zowat elk tankstation hanteert de maximumprijs sinds een paar dagen.![]()
Ik weet niet of het de enige reden is, maar één van de redenen is toch de accijns die gestegen zijn sinds toen (met dat cliquet systeem).wat ik mij wel afvraag is hoe het komt dat diesel en benzine nu veel hoger is dan in 2008 terwijl de kostprijs voor een vat ruwe olie toen wel nog iets hoger was.
Het volk moest eerst nog een beetje gemasseerd worden. Gewoon geleidelijk aan de prijzen opvoeren. Het volk mort af en toe een beetje, maar blijft gewoon braafjes betalen.wat ik mij wel afvraag is hoe het komt dat diesel en benzine nu veel hoger is dan in 2008 terwijl de kostprijs voor een vat ruwe olie toen wel nog iets hoger was.
Een bepaald deel van het volk kan dit gewoon niet blijven betalen.Het volk moest eerst nog een beetje gemasseerd worden. Gewoon geleidelijk aan de prijzen opvoeren. Het volk mort af en toe een beetje, maar blijft gewoon braafjes betalen.