Waar zitten jullie om maaltijden te eten?

Waar zit je het vaakst om te eten?

• Totaal aantal stemmers
    154
Nooit gesnapt waarom mensen graag in de zetel eten. Da's nu toch totaal niet handig?
Hier altijd gewoon aan de livingtafel.
1. je hebt dan niet de juiste zetel
2. maak enkel maaltijden die met 1 lepel geconsumeerd kunnen worden
3. gewoon alles in de mixer en uw eten drinken/binnenlepelen.

ik eet enkel aan een tafel als ons moeder op bezoek is. Anders in de zetel.

Ontbijt eiland, andere maaltijden grote eettafel in woonkamer. In de zetel nooit.

En frieten liefst buiten of in de keuken, ik haat het zo hard als er een frietgeur in de woonkamer hangt.

Altijd aan de grote tafel.

Aan ons eiland hebben we geen plaats voorzien. Gekozen voor opbergruimte dus allemaal kasten.
EN omdat onze tafel er toch tegen kwam te staan

Dus nu staat er 3m eiland met dubbel kasten en een tafel van 3m tegen voor ons 2.

Keukentafel voor alle maaltijden behalve als er een verjaardag is ofzoiets dan eten we aan de living tafel want daar kan 12 man aanzitten indien nodig.

Kunnen in theorie aan het eiland zitten maar ik heb geen goesting om op een meter van de kookplaat of wasbak te zitten.

als ik thuis ben: ontbijt en lunch aan de pc/bureau. (warm) avondeten aan de tafel in de keuken
op het werk lunch ik in de refter samen met de collega's

Geen keukeneiland hier. Het is een open keuken, dus ook geen nood/plaats voor een aparte keukentafel hier.

Altijd aan de grote tafel in de eetkamer bijgevolg.
Vroeger, toen we nog geen kinderen hadden, aten we wel bijna altijd in de zetel :unsure:

Grotendeels aan de grote eettafel, met momenten eens voor pizza/sushi ofzo in de zetel en tijdens de middag onder het thuiswerken achter het bureau. Daar ga ik mijn living nu eens niet voor opwarmen.

Wij eten 95% aan een kleine eettafel met 4 stoelen.
We zijn maar met drie en dat vind ik dan gezelliger dan een grotere tafel te hebben.

Enkel frietjes eten wij voor de TV :)

Terug
Bovenaan