Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap! Wat voor soort woning?Nog altijd 22.4 hier. Heb de indruk dat ons huis al een week lang stabiel tussen 22 en 23 schommelt. We zullen november dus makkelijk halen zonder enige verwarming.
Gesloten bebouwing met E peil van 20 (theoretisch, zou uiteindelijk lager kunnen liggen maar finale bepaling moet nog gebeuren)Knap! Wat voor soort woning?
Ondanks dat het hier goed geïsoleerd is, zijn we toch al een dag of 10 lichtjes aan het stoken.
Gesloten bebouwing met E peil van 20 (theoretisch, zou uiteindelijk lager kunnen liggen maar finale bepaling moet nog gebeuren)
Wij hebben een open bebouwing en de straat ligt tussen de velden. Dus altijd wel veel wind hier.Scheelt altijd eh. Maar toch knap, want het is gemiddeld gezien toch al koud buiten.
Heb een hob, E-peil 2, en de open zijgevel (is op een hoek, dus zelfs geen huis dichtbij heeft een verliesoppervlak van een kleine 90m2, met nog wat ramen in.
@MorGo7h , heb jij een hob of ob? Want ook dat scheelt wel wat. Hier sinds woensdag aan het verwarmen en 85kWh gas verbruikt, maar daar zit warm water bij.
Heeft dat ook niet mee te maken dat jij koelt? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je deze maand nog de vloerkoeling op had.Knap! Wat voor soort woning?
Ondanks dat het hier goed geïsoleerd is, zijn we toch al een dag of 10 lichtjes aan het stoken.
Heeft dat ook niet mee te maken dat jij koelt? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je deze maand nog de vloerkoeling op had.
Bij u zal er wel minder warmte in de massa zijn opgeslagen.
Hier is de temperatuur niet boven de 22,5°C geweest deze zomer. Moest ik niet koelen zal ik ook wel een stuk meer warmte hebben gebufferd in de zomer, waardoor ik later mijn verwarming moest opzetten.
Hier schommelt het momenteel nog altijd tussen de 21,5° en 23°.
Appartement van 2018 met EPC A 65kWh.
We zijn volledig ingesloten, zowel boven, onder als links en rechts hebben we buren en grote ramen aan de zuidkant.Zie je toch dat buren hebben goed helpt, mogelijks nog wat zon binnen, al is die er niet/nauwelijks de laatste dagen, en de temperatuur blijft lang aangenaam.
Ja, tot half oktober heeft de koeling nog 3x gedraaid op de echt zonnige dagen. Denk nu niet dat het zoveel effect heeft gehad want we hebben weinig massa in onze houtskelet woning. Enkel chape op elk verdiep als massa.Heeft dat ook niet mee te maken dat jij koelt? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je deze maand nog de vloerkoeling op had.
Bij u zal er wel minder warmte in de massa zijn opgeslagen.
Hier is de temperatuur niet boven de 22,5°C geweest deze zomer. Moest ik niet koelen zal ik ook wel een stuk meer warmte hebben gebufferd in de zomer, waardoor ik later mijn verwarming moest opzetten.
We zijn volledig ingesloten, zowel boven, onder als links en rechts hebben we buren en grote ramen aan de zuidkant.
We wonen hier nog maar van augustus dus het is nog af te wachten wat dit gaat geven bij vriestemperaturen.