Wat heb jij vandaag gekookt?

Vandaag is het verrassingsdag. Moet wat plek maken in de diepvriezer zodat ik morgen courgettesoep kan koken (jawel, nog steeds), dus een bakje uitgehaald waarvan het etiket verdwenen is. Ik ben vrij zeker dat het pasta saus is, maar de kans zit er ook in dat het soep is. Enfin, niet echt koken dus.

Men laatste Japanese based dish.. Net zoals de afgelopen dagen easy work, comfort food.
Oyakodon
IMG-20250806-115530.jpg
IMG-20250806-121955.jpg

IMG-20250806-122615.jpg

Hier liggen er 3 stuks gewone ribbetjes in den oven …zal wel genoeg zijn voor vandaag . ;)

(Moesten ergens op want anders lagen ze te lang in de vriezer . ;) )

Nog snel een fotootje erbij gezet .
Er zijn er twee in zilverpapier verpakt geweest en de laatste is gewoon zo de oven in gegaan want het zilverpapier was op .
Die laatste was krokant aan de buitenkant maar dieper was het vlees goed gaar en kwam goed los van het been , ook de krokante laag kwam los van het vlees .
Die twee in zilverpapier waren zeer zacht van vlees en smaakte enorme goed maar infeite zijn ze dus gekookt geweest in eigen vocht denk ik .
Heb ze 2u 25 min in de oven gestoken op140°C .

Laatst bewerkt:
Denkgewoon vis boilon en die paella ziet er maar magertjes uit vind ik persoonlijk maar zolang het u gesmaakt heeft . ;)
(Misschien wat tips vragen aan vrouwtje theelepel . ;) )

En laat u niet afschrikken door de commentaar …goeie poging en laat nog maar wat zien . ;)

Denkgewoon vis boilon en die paella ziet er maar magertjes uit vind ik persoonlijk maar zolang het u gesmaakt heeft . ;)
(Misschien wat tips vragen aan vrouwtje theelepel . ;) )

En laat u niet afschrikken door de commentaar …goeie poging en laat nog maar wat zien . ;)
Door ne Spanjaard gemaakt die dat vroeger als studentenjob deed. Dus echter kan het niet. Zat vol pulpo en gamba's. En smaak ook natuurlijk 🤩

FYI in een echte paella zit geen erwt noch mais. Das een verkrachting van de real deal

Terug
Bovenaan