Try this: Hete kip - Klaar binnen 30 minuten! - Lekker en SimpelGewoon pindakaas? Niet als saus?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Try this: Hete kip - Klaar binnen 30 minuten! - Lekker en SimpelGewoon pindakaas? Niet als saus?
Maak ik ook regelmatig. Op welke manier ga je ze garen? Zelf ben ik fan van stomen of als potstickers. Gekookt vind ik ze niet zo top.Ik ga dit weekend es zelf Dim Sum maken. Benieuwd.
Vandaag is het vlaamsche kost. Mosselen met frietjes![]()
ENIk ga dit weekend es zelf Dim Sum maken. Benieuwd.
Tis verzet naar volgende week. Er stond takeaway op de planning van de lokale horeca. Zaterdag dus een tamme dag in de keuken gehad.
Potstickers zijn lekker maar een beetje vettiger. Hangt een beetje af van de vulling, soms heb ik ze wel liever lichter en dus gestoomd.On that subject: wat is het best? Potstickers of in de steamer?

Vettiger hangt ervan af, je moet ze zelfs niet eens in een vetstof afbakken om een krokant korstje te krijgen. Die van mij had ik gestoomd en nadien gewoon een paar minuutjes in een anti-aanbakpan laten staan, dan krijg je ook dat effect.Potstickers zijn lekker maar een beetje vettiger. Hangt een beetje af van de vulling, soms heb ik ze wel liever lichter en dus gestoomd.
Je kan ook altijd 50/50 proberen de eerste keer![]()
Goede tip. Ga ik de volgende keer ok zo eens proberen.Vettiger hangt ervan af, je moet ze zelfs niet eens in een vetstof afbakken om een krokant korstje te krijgen. Die van mij had ik gestoomd en nadien gewoon een paar minuutjes in een anti-aanbakpan laten staan, dan krijg je ook dat effect.