Wat is de oorsprong van jouw avatar?

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Het zou wel eens leuk zijn om de verhalen hierachter te horen.

Ikzelf heb lang geen avatar gehad en vond dat met de overstap naar BG het nu toch wel eens tijd was om er een te nemen. Lang wat inspiratieloos geweest, maar op een dag zag ik in mijn boekenkast de strips van Dirk Jan.
Ik lees die reeks graag, heb al de albums en heb mijn avatar dus gehaald van de cover van album 12:

550x741.jpg

die komt van gravity falls. Is een van de gnomes uit die serie. Ik vond het grappig. Ik heb in de 18 jaar die ik op 9L/BG zit misschien hoop en al 3 avatars gehad (ik tel de kerst-versies even ni mee)

ik rechtsklik op de youtube suggesties, kies save image en herwerk de webp files naar gifkes die ik dan hier gebruik.
Ik ga dus geen vaste avatar hebben, maar af en toe eens veranderen. Momenteel is het een gifke van The Charismatic Voice - een youtube kanaal waar liedjes/zang wordt geanalyseerd.

Twink van Rainbow Brite! Ik had daar ergens één boek van liggen dus nostalgie gewoon. En hij is ook gewoon wel heel schattig met zijn armpjes in de lucht \o/

RAiNBOW_BRiTE_X.jpg

In een heel extreem ver verleden toen ik nog UT99 (of was het UT2003) maps maakte had ik dees ooit es tegengekomen in UnrealEditor in een van de texture packs en ik dacht van "OH COOL MINE NOW"

Op TNG/9lives had ik een animated gif versie ervan, maar hier op dees forum kom ik er zelf nerveus van als die in het overzicht staat te "sneeuwen" dus statisch it stays now.

Hmm ooit eens in google 'cute fox' gezocht en dat dan als avatar genomen. Ik heb deze avatar al veel langer op discord maar nog maar sinds kort op het forum. Hiervoor had ik pusheen :p

Spike Spiegel,lid van de Bebop Crew. Een top anime op een geschikt moment. Als adolescent tot jong-volwassene (Vooral dat eerste), vond ik Spike zijn leven en filosofie stukken leuker dan mijn dagelijkse beslommeringen.
Goede verhaallijn. Sommige afleveringen zijn echter fillers. Echter, iedere aflevering draagt de naam van een muziekstijl of liedje. Muziekgewijs een must-see (must hear?)! Probeer maar eens stil te zitten op die intro tune :love:

Terug
Bovenaan