Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Is mijn familienaam.

Ik werkte vroeger als programmeur voor een groot software bedrijf. Daarna is het één en ander gebeurd waardoor men mij bij m'n alias noemt.

Ik was even in de war met "waar komt je avatar vandaan" en dacht dat je als 13-jarige nijntje had gelezen.
Dat weet ik echt niet meer. Ik denk dat ik dat ook ooit was tegengekomen en dat ik dat op 13-jarige ook "cool" vond. Ofja, op 9lives dan nog nijntje met een bebloed bijl vast. Deze met de ballon natuurlijk niet echt. Met naar hier te komen vond ik het te gek om die oude avatar mee te nemen naar hier, maar wou voorlopig toch nog even de link houden met de 9lives-account. :)

Mijn scoutstotem is Tarpan, wat een (uitgestorven 🥲) wilde paardensoort is
Vond dat gelijk niet goed klinken en ik werkte in de periode van mijn registratie op 9lives waarschijnlijk bij Thomas Cook, waar het merk Pegase een paard als logo heeft. Pegase werd dan gewoon Pegasus (op zich dus niets te maken met de mythologische figuur)

Mijn avatar komt dan weer van één van mijn favoriete stripfiguren die doet wat ik jammer genoeg ook iets te vaak doe

Tja, niet zo moeilijk zeker... ik maak films als hobby, en gezien dat sinds ongeveer 1990 niet meer op cinefilm (pelicule) gebeurde, toen iedereen overschakelde op videoband, heb ik de term “cineast” verbasterd naar “videast”, als verwijzing naar de videofilms die we maken. We filmen nu al ruim 10 jaar op sd kaarten als storage medium, maar ik houd stug vast aan mijn nickname vanop het 9L forum destijds. Want geef toe, sd-east klinkt toch niet.

Ook duidelijk hier denk ik, geboren en getogen Bruggeling, altijd graag geweest, en wil er ook niet weg. Beetje mijn home vertegenwoordigen.

mijn nickname komt uit blair witch project als ik mij nog goed herinner, ze waren toen bezig over de "jersydevil"
wel al een paar jaar de "devil" laten vallen :)

Terug
Bovenaan